با این مهارت‌ها بیکار نمی‌مانید
7 مهارت دیجیتالی که می‌تواند به استخدام فوری دانشجویان بیانجامد

با این مهارت‌ها بیکار نمی‌مانید

شرکت فیس بوک با گذشت تنها یک سال از ورود به کسب و کار پادکست، قصد دارد از سوم ژوئن، همه پادکست‌ها را از پلتفرم خود حذف کند.
شرکت فیس بوک با گذشت تنها یک سال از ورود به کسب و کار پادکست، قصد دارد از سوم ژوئن، همه پادکست‌ها را از پلتفرم خود حذف کند.
کد خبر: ۱۳۶۴۷۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، بلومبرگ با اشاره به اطلاعیه‌ای که فیس بوک به شرکای پادکستی خود ارسال کرده است، گزارش کرد: این شرکت از هفته جاری دیگر اجازه نخواهد داد کاربران پادکست‌ ها را به پلتفرمش اضافه کنند و همه پادکست‌ها را از سوم ژوئن حذف می کند.

فیس بوک سرویس صوت زنده و پادکست را در ژوئن سال ۲۰۲۱ در بحبوحه تب عمومی برای پلتفرم های صوتی اجتماعی که با فعالیت اپلیکیشن شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس به راه افتاده بود، راه‌اندازی کرد.

این شرکت به شرکایش اعلام کرد به کاربران درباره تعطیلی سرویس پادکست خود اطلاع نمی دهد و اطلاع رسانی در این باره را به آنها واگذار می کند.

سخنگوی شرکت مِتا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) گفت: ما به طور مداوم در حال ارزیابی قابلیتهایی هستیم که عرضه می کنیم تا بتوانیم روی معنادارترین تجربه‌ها تمرکز کنیم.

فیس بوک پس از تغییر برند شرکت مادر خود به «مِتا» در اکتبر سال ۲۰۲۱، به زیرمجموعه این شرکت تبدیل شد و تلاش می کند با تمرکز شرکت مادرش به متاورس (دنیای مجازی)، مرتبط بماند.

بلومبرگ در آوریل گزارش کرده بود فیس بوک در مکالماتش با تولیدکنندگان پادکست، تمرکز کمتری روی صوت گذشته و تمایل بیشتری به ایده‌های دیگر مانند رویدادهای متاورسی پیدا کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، فیس بوک در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار با کاهش شمار کاربرانش روبرو شد اما هفته گذشته گزارش کرد شمار کاربرانش در سه ماهه نخست امسال دوباره رشد کرده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها