روسای فعلی و سابق فدراسیون دوومیدانی بر سر مسائل رخ داده در این فدراسیون با یکدیگر جدل لفظی داشتند.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۰۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، مهر ماه سال 99 بود که هاشم صیامی دبیر پیشین فدراسیون دوومیدانی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون به عنوان رئیس جدید منصوب شد تا برای چهار سال پیش‌رو سکان ریاست این رشته را بر عهده بگیرد.

حضور صیامی در حالی رخ داد که انتقادات زیادی پیرامون عملکرد فدراسیون در زمان ریاست مجید کیهانی و البته حضور صیامی به عنوان دبیر مطرح بود.

به هر شکل صیامی روی صندلی ریاست نشست و تلاش کرد تا دوومیدانی‌کاران را آماده حضور در المپیک کند. پس از برگزاری المپیک، صحبت‌هایی از گوشه و کنار شنیده شد، مبنی بر اینکه فدراسیون بدهی مالیاتی دارد و بخش بزرگی از آن نیز مربوط به بین سال‌های 94 تا 98 یعنی دوره حضور کیهانی است.

همین موضوع باعث بالا گرفتن اختلاف رئیس کنونی و سابق فدراسیون بود که سرانجام آتش آن شعله‌ور شد. چند روز قبل و در محل کمیته ملی المپیک، کیهانی که عضو هیئت اجرایی کمیته است، با صیامی که گفته می‌شود برای دیدار با یکی از مسئولان به ساختمان واقع در خیابان سئول رفته بود، روبرو شدند. مواجهه این دو نفر با هم باعث ایجاد یک درگیری لفظی شد.

اینکه بخواهیم صحبت از این کنیم که حق با کسی بوده، نیاز به بررسی مستندات و مسائل مختلف دارد. همچنین باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که اختلافات این دو نفر درخصوص اتفاقات دوره‌ای بوده که هر دو به عنوان نفرات اول و دوم فدراسیون مشغول به کار بودند. آنچه که مهم است، این است که دود این اختلافات به چشم دوومیدانی می‌رود، آن هم در حالی که کمتر از یک سال تا بازی‌های آسیایی 2022 چین باقی مانده و باید تمرکز بر روی موفقیت در این رویداد باشد. ضمن اینکه باز کردن پای ورزشکاران به مسائل مدیریتی نیز قطعاً کمکی به این رشته و ورزشکاران نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها