معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشریح کرد :

جزئیات سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری چینی ها در مازندران

جلسه بررسی طرح گردشگری چند منظوره تفریحی توریستی در حاشیه رودخانه ها و تاسیسات آبی استان با حضور دکتر یخکشی مدیرعامل شرکت ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مشاور طرح برگزار گردید .
کد خبر: ۱۳۴۲۰۵۵

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، دکتر یخکشی مدیرعامل آب منطقه استان در این جلسه با اشاره به این نکته که شرکت آب منطقه ای مازندران بدنبال استفاده از ظرفیت گردشگری رودخانه ها برای استفاده شهروندان است ، ادامه داد: شهرداری ها می توانند باتوجه به وسعت رودخانه ها در بازه شهری بعنوان سرمایه گذار و مجری طرح های گردشگری رودخانه ها وارد عمل شوند.

 

یخکشی در این جلسه که گزارشی مبسوطی از اجرای طرح های گردشگری و تفریحی آبی توسط مشاور این طرح ارائه شد و با توجه به اقدامات صورت گرفته در بخش گردشگری آبی ، اظهار امیدواری نمود با ضوابطی که ابلاغ شده و شرایطی که فراهم گردید، استفاده حداکثری از منابع وتاسیسات موجود به عمل آید .

 

وی افزود : با بهره‌گیری اصولی و مناسب از میراث طبیعی به جای مانده می توانیم در ایجاد اشتغال و توسعه در مازندران که سازگار بهتری با محیط زیستمان داشته باشد ، استفاده نماییم.

 

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به پتاسیل بالای استان مازندران در جذب گردشگران اجرای طرح گرشگردی آبی را ضروری دانست و افزود: رودخانه بستری مناسب برای جذب گردشگر است که متاسفانه رودخانه های بسیاری در مازندران بدون در نظر گرفتن پتانسیل های گردشگری راه عبوری مردم بوده و هیچ فعالیتی برای رونق گردشگری در آن نقطه انجام نشده است.

 

وی گفت : با اجرا شدن این طرح شاهد توسعه دوچندان گردشگری ساحلی رودخانه ای در استان خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها