مهندس سید کاظم حسینی کارنامی با بیان اینکه مصرف برق در مازندران درتابستان امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است گفت : این در حالی است که تعداد مشترکین حوزه توزیع برق مازندران حدود 1.5 درصد افزایش داشته است .
کد خبر: ۱۳۴۱۵۶۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به این‌که پیک برق مازندران در روز چهارشنبه 20 مردادماه 1400 اتفاق افتاد افزود: پیک بار مصرف برق در استان در تابستان 1400 ، 2156 مگاوات بوده است که این رقم در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است .

 

حسینی کارنامی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 71 کیلومتر شبکه فشار توسط و 70 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، 319 دستگاه ترانسفورماتور توزیع با ظرفیت 34 مگاوات به شبکه توزیع برق مازندران افزوده شده از همکاری صنایع و مردم مازندران در بحث مدیریت مصرف تقدیر کرد.

 

وی اظهار داشت : اجرای برنامه‌های مدیریت اضطراری بار، طرح های پاسخگویی بار و، همکاری بی دریغ مشترکین در ساعات اوج مصرف و نیز تغییر ساعت کار اداری ادارات در مازندران در تابستان نقش بسزایی در ارایه خدمات و تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین برق مازندران داشته است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها