سیب زمینی سرخ کرده یک پیش غذای لذیذ و خوشمزه می باشد که در کنار غذاهای فست فودی مانند پیتزا و ساندویچ سرو می شود.
کد خبر: ۱۲۸۰۳۶۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بیتوته ، یکی از محبوب ترین پیش غذاهایی که هوش از سر می پرونه بدون شک سیب زمینی سرخ کرده است که با رعایت نکاتی میتونه طرز تهیه آسونی هم داسته باشه.
طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده پفکی
 

مواد لازم برای سیب زمینی سرخ کرده ترد

سیب زمینی

3 عدد
بکینگ پودر

1/4 قاشق چایخوری

روغن سرخ کردنی

به اندازه لازم

نمک دریا

به اندازه لازم

آب یخ

به اندازه لازم

آب جوش

به اندازه لازم

طرز تهیه سیب زمینی سرخ کرده ترد

 

  1. ابتدا سیب زمینی ها را پوست گرفته و به شکل ورقه ای برش بزنید. سپس برش های سیب زمینی را به شکل نوارهای طولی با عرض نیم سانت خرد کنید .

  2. سیب زمینی های خرد شده را برای نیم ساعت در آب یخ قرار دهید تا نشاسته آن گرفته شود. سپس سیب زمینی ها را آبکش کرده و بگذارید تا خشک شوند.

  3. در این میان یک چهارم قاشق چایخوری بکینگ پودر را با آب جوش مخلوط کرده و سیب زمینی ها را بلافاصله داخل آب جوش بریزید تا برای 10 دقیقه به همان حالت بماند.

  4. بعد از 10 دقیقه سیب زمینی ها را از آب جوش خارج کرده و روی یک حوله آشپزخانه قرار دهید تا بخوبی خشک شوند. یک قابلمه گود را روی حرارت قرار داده و روغن بریزید. وقتی روغن داغ شد به اندازه کافی سیب زمینی داخل روغن بریزید و سرخ کنید.

  5. دقت داشته باشید حجم زیادی از سیب زمینی را یکباره داخل روغن نریزید و اجازه دهید تا سیب زمینی ها فضای کافی برای کرانچی شدن داشته باشند. بعد از اینکه سیب زمینی ها سرخ شدند روی آنها کمی نمک دریا بپاشید و به همراه سس کچاپ سرو نمایید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پیراشکی گوشت

برای مشاهده دستورالعمل غذای ساده و سریع کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها