گروه‌های مقاومت فلسطین تا مدت یک هفته به رژیم صهیونیستی مهلت داده‌اند تا به تفاهمات حاصل شده قبل از تشکیل دولت جدید این رژیم در رابطه با آرام‌سازی اوضاع در نوار غزه عمل کند.
کد خبر: ۱۲۶۸۲۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، روزنامه «الاخبار» لبنان به نقل از برخی منابع در مقاومت نوشت، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی طی روزهای اخیر بارها و بارها با مسؤولان مصری در مورد موضع رژیم صهیونیستی در قبال مساله آرام‌سازی اوضاع در غزه گفت‌وگو کرده‌اند.

این منابع تاکید کردند که مصر به گروه‌های مقاومت فلسطین اطمینان داده است که دولت جدید رژیم صهیونیستی به تفاهمات حاصل شده برای آرام‌سازی اوضاع پایبند خواهد بود.

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با تاخیر غیرقابل توجیه در ورود بسته کمکی قطر برای مردم غزه، تمایل به تشدید تنش و درگیری‌ها دارد، هشدار داده که پاسخی سخت و قاطعی به تعلل رژیم صهیونیستی می‌دهد و از تمامی ابزارها و اهرم‌های فشار خود در نواحی مرزی برای این منظور استفاده می‌کند.

در همین حال، برخی منابع در مقاومت فاش کردند که پهپادهای اسرائیلی پرواز در آسمان نوار غزه را ازسرگرفته‌اند و اخیرا پهپادهایی مشاهده شده که حامل موشک بوده‌اند.

مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر سطح آمادگی نیروهای خود را برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی رژیم صهیونیستی بالا برده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها