پسر جوان برای این که بتواند هزینه جشن عروسی‌اش در یکی از هتل‌های پایتخت و سفر ماه عسل به اروپا را تامین کند، با دوستانش نقشه سرقت طلاهای نامزدش و خانواده او را اجرا کرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۹۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، اوایل خرداد امسال زن جوانی همراه مادر و مادربزرگش با حضور درپلیس آگاهی تهران از سه مامور قلابی اداره آب به اتهام سرقت طلاهایشان شکایت کرد و گفت: چند ماه بود نامزد کرده بودم وقرار بود بعد از کرونا جشن ازدواجم را در هتلی برپا و برای ماه عسل به فرانسه برویم.آن شب نامزدم به خانه‌مان آمد.یک ساعت بعداز او سه مرد به عنوان مامور اداره آب برای کنترل نشتی لوله‌ها به خانه مان آمدند. دقایقی بعدآنها چاقو سمت نامزدم گرفتند و او را کشان کشان به داخل خانه آوردند. نامزدم رازخمی کردند.بعد دست و پای من، مادرم و مادربزرگم را با پارچه و طناب بستند و به شدت کتک‌مان زدند، طلاهای هرسه نفرمان را که 200 میلیون تومان ارزش داشت، دزدیدند و متواری شدند.

با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، مشخص شد داماد خانواده با سارقان همدست است و قبل از سرقت با آنها در خیابان صحبت کرده بود.

متهمان بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی ناحیه 34 تهران نزد بازپرس علیرضا بهشتی منتقل شدند.

شهرام، طراح اصلی این دزدی خشن در جریان تحقیقات قضایی گفت: شش ماه پیش از طریق اینستاگرام با دختر جوانی آشنا شده و بعدبا هم نامزد کردیم. چون او تک فرزند بود، خانواده‌اش می‌گفتند باید برای او جشن عروسی در هتل بگیرم و برای ماه عسل وی را به فرانسه ببرم. اما من در یک شرکت کار می‌کردم و حقوقم کفاف این همه خرج را نمی داد. به همین دلیل نقشه سرقت برای تامین هزینه‌های سفر را کشیده و با کمک همدستانم اجرا کردم. در ادامه دیگر متهمان نیز به جرایمشان اعتراف کردند و با صدور قرارقانونی، روانه بازداشتگاه پلیس شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها