عبارت «ژن خوب» فقط یک بهانه بود، بهانه ای برای اینکه نوگل های عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و البته ورزشی به خوبی خود را نشان بدهند.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۰۷

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش ایران هر چه داشته نباشد حداقل از انواع و اقسام ژن های خوب برخوردار است. یکی از این آقازاده هایی که از ژن خوب به بهترین شکل ممکن برخوردار است در یک شرکت هلدینگ حق امضا و معامله های پرسود دارد و از سویی با توجه به ارتباطات غیرعرف و مبتنی بر مسائل مادی پدرش با برخی از سران بلند پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا از هر موقعیت استثنایی برخوردار است و هم اکنون علاوه بر حضور در چارت مدیریتی یک شرکت هلدینگ، در دو کشور حاشیه خلیج فارس شرکت تجاری و تولیدی دارد.

یکی از ژن های خوب فوتبال ایران همانی است که سال گذشته به دلیل تردد بی مورد و خارج از عرف در یکی از خیابان های شمالی تهران خودروی گران قیمتش از سوی پلیس متوقف شده بود.

یک آقازاده دیگر اتومبیلی به ارزش 8 میلیارد تومان دارد اما برای تردد در مکان هایی که بیشتر به چشم می آید از یک خودرو سراتو استفاده می کند.

دور نیست زمانی که فوتبال ایران علاوه بر دلال ها تحت تسلط ژن های خوب هم قرار بگیرد. در رابطه با ژن های خوب فوتبال با مستندات بیشتری گزارشی را در روزهای آینده منتشر خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها