نویسنده مجموعه تلویزیونی بچه مهندس ۳ گفت: اگر به نخبگانمان توجه نکنیم آن‌ها را روی دست می‌برند، دغدغه من توجه دادن مسؤولان به جوانان نخبه کشور بود.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۰۰

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما،آقای حسن وارسته در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار درباره استقبال مخاطبان از مجموعه تلویزیونی بچه مهندس ۳ گفت: از ابتدای ساخت این فصل می‌دانستیم اگر مخاطب تا آخر پای مجموعه تلویزیونی بنشیند از آن لذت می‌برد. قصه این فصل با دقت و ظرافت خاصی به نگارش در آمد و حساسیت بالایی روی آن داشتم. بعضی از بخش‌های درام آن حتی خودم را متأثر می‌کرد.

وی درباره دغدغه مجموعه تلویزیونی گفت: من همواره بر لزوم اعتماد به جوانان تأکید دارم. ما نخبگان بی نظیری در کشورمان داریم که کشور‌های خارجی انتظارشان را می‌کشند. اگر ما به نخبگانمان به جهات مختلف کم توجهی یا بی توجهی کنیم آن‌ها فرزندان ما را روی دست می‌برند. همین جوانان نخبه هستند که می‌توانند کشورمان را آباد کنند و باید قدرشان را بدانیم.

وی افزود: مسأله فرار مغز‌ها مسأله جدی برای کشور است که مسؤولان باید بیش از پیش به آن توجه کنند. هدف و دغدغه بچه مهندس ۳ هم همین بود. توجه دادن مسؤولان به جوانان نخبه‌ای که می‌توانند کار‌های زیادی برای کشور انجام دهند.

آقای وارسته درباره بخش دراماتیک بچه مهندس ۳ گفت: جواد جوادی عشقی دیرینه به نام مژگان داشت. برای رسیدن به مژگان تلاش زیادی کرد و حتی به فکر رفتن افتاد. اما رفته رفته جواد به این نتیجه می‌رسد که در زندگی عشق‌های والاتری هم وجود دارد. مثل عشق به وطن.

وی درباره پایان مجموعه تلویزیونی بچه مهندس ۳ افزود: ما تمام تلاش خود را کردیم و کشش لازم را به وجود آوردیم تا مردم تا پایان همراه ما شوند. بهتر است قسمت‌های پایانی را ببینید تا متوجه شوید سرنوشت هر یک از شخصیت‌های داستان چه می‌شود. بچه مهندس ۳ پر از تعلیق است و مخاطب را همراه خود می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها