فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه به سرعت ۹۲ نات قایق‌های تندرو دست یافته‌ایم، گفت: کار ساخت شناور ۶۵ متری شهید سلیمانی را بزودی آغاز خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۶۷۶۸۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار تنگسیری صبح امروز در مراسم رونمایی و الحاق ۱۲۰ شناور رزمی و جدید به نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: دیدگاه عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در توجه دادن قوای مسلح کشور به تهدیدات دریایی موجب رشد همه‌جانبه توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه شده است و اکنون بیش از ۹۵ درصد نیازهای اساسی این نیرو در داخل کشور تامین و تولید می‌شود.
 
وی افزود: امروز ۱۱۲ شناور رزمی تندرو و جدید به نیروی دریایی سپاه ملحق می‌شود که هم در طراحی و هم در نوع سلاح‌های بکار رفته در آن تغییراتی ویژه برای بهبود عملکرد و ارتقای کارآمدی صورت گرفته است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این که با بهره‌گیری از دانش بومی به سرعت ۹۲ نات در شناورهای نظامی خود در دریا دست یافته‌ایم، تصریح کرد: این سرعت به اندازه ۳ برابر سرعت شناورهای آمریکایی است که بدلیل طراحی منحصربفرد و ارتقای ساختارهای موتوری آن بدست آمده است.
 
سردار تنگسیری ادامه داد: چابکی، سبکی و قابلیت مانور بالا در کنار آبخور کم و ارتقای سلاح‌های کارگزاری شده از ویژگی‌های شناورهای جدید رزمی-تهاجمی جدید است که به همت صنایع دفاع و شرکت‌های دانش‌بنیان ساخته شده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها