دوره نخست مجموعه «محرمانه خانوادگی» با موضوع راهکار‌های ازدواج آسان، شنبه تا پنجشنبه از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۶۳۸

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، فصل اول برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «چگونه همسر خود را انتخاب کنیم؟» از این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این برنامه در واقع مجله‌ای تصویری با موضوعات خانوادگی است که با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود کردن هجوآمیز مشکلات جزئی و ساده زندگی روزمره به بررسی نکات ریز و کاربردی می‌پردازد.

هدف این برنامه نگاه کردن به الگو‌های متفاوت سبک زندگی سالم برای کار‌های ساده روزانه با اولویت اسلامی-ایرانی است.

برای ایجاد جذابیت، موضوعات ساده و روزمره خانوادگی در این برنامه به شکل راز‌ها و معما‌هایی مطرح می‏‌شود که مجریان برنامه سعی در کشف حقیقت آن دارند و مراحلی که مجریان این برنامه برای کشف حقیقت طی می‌‏کنند، بهانه ‏ای برای آگاه‏‌سازی و آموزش موارد مرتبط با موضوع برنامه اصلی می‏‌شود.

فصل اول «محرمانه خانوادگی» به موضوع راز‌های انتخاب همسر می‌پردازد و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و … خواهد بود.

هر قسمت از برنامه «محرمانه خانوادگی» بخش‌های متنوعی دارد که روایت محرمانه، راز‌های محرمانه، شاهدان عینی، شواهد پرونده، بایگانی محرمانه، راز مادربزرگ‌ها و دایره کارشناسان، عنوان‌های آن‌هاست.

همچنین در همه قسمت‌های برنامه حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی و آقای محمود گلزاری به عنوان کارشناسان مذهبی و مشاور ازدواج به سؤالات مجری‌های برنامه درباره موضوع آن قسمت پاسخ می‌دهند.

این برنامه را می‌توانید هر روز به جز جمعه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق تماشا کنید.تکرار «محرمانه خانوادگی» هم روز بعد ساعت‌های ۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها