مجلس یازدهم شورای اسلامی دقایقی قبل افتتاح شد.
کد خبر: ۱۲۶۷۵۸۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، نخستین نشست علنی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (7خردادماه 99) در صحن علنی مجموعه بهارستان و با حضور روسای قبلی مجالس شورای اسلامی یعنی علی لاریجانی، ناطق نوری و حدادعادل، رؤسای قوای مجریه و قضاییه، مسئولان لشکری و کشوری، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور آغاز شد.
 
جمعی از خبرنگاران، عکاس و تصویربردار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند تا مراسم افتتاحیه مجلس را پوشش خبری دهند.
 
فرش‌های قرمزی در جای‌جای مجموعه بهارستان تعبیه شده بود تا منتخبان ملت و همچنین مسئولان ارشد نظام، وزرا و رؤسای قوا برای شرکت در مراسم افتتاحیه پارلمان از روی این فرش‌ها عبور کنند. این فرش‌های قرمز راهنمای مدعوین برای حضور در قسمت‌های مختلف مجلس بود.
 
رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما هم برای اجرای سرود ملی کشورمان توسط 55 نفر از اعضای این گروه برای افتتاحیه مجلس دهم دعوت شده بود.
 
در راهروهای ورودی مجلس شورای اسلامی عکس‌هایی از نمایندگان دوره‌های مختلف 10 گانه مجلس به دیوارها نصب شده بود.
 
روی میز هر یک از منتخبان نیز ملت یک جلد قرآن کریم گذاشته شده و به تعداد صندلی‌های داخل پارلمان نیز برای حضور مدعوین افزوده شده بود.
 
تریبون اصلی پارلمان با گل‌های زیبایی تزیین شده و عکس نمایندگان شهید مجلس نیز در جایگاه هیأت رئیسه قرار داده شده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها