رئیس‌جمهور آمریکا که تعطیلات پایان هفته را به گلف بازی مشغول است، به انتقاد رقیب دموکرات خود نسبت به خوشگذرانی‌های او واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۶۷۴۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتقاد جو بایدن، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، از خوشگذرانی‌های او در میانه شیوع کرونا اعلام کرد برای اولین بار بعد از سه ماه است که گلف بازی می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، آورد: نمایندگان جو خواب آلود به تازگی تبلیغاتی منتشر کردند که می‌گوید امروز برای (بازی) گلف رفتم. آن‌ها تصور می‌کنند من باید همیشه در کاخ سفید بمانم. آنچه آن‌ها نمی‌گویند این است که این اولین بار تقریبا در ۳ ماه گذشته است که گلف بازی می‌کنم.

ترامپ در ادامه افزود: بایدن دائما در تعطیلات، استراحت و معامله‌های بودار با دیگر کشورهاست و این باراک (اوباما) بود که همیشه در حال گلف بازی بود، بخش اعظم مسافرت‌های خود را برای بازی گلف در هاوایی انجام می‌داد- حتی یکبار بلافاصله پس از اعلام مرگ وحشتناک یک مرد جوان بزرگ از سوی داعش اینکار (گلف بازی) را کرد!

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا روز گذشته با اشاره به تصمیم ترامپ برای گذراندن تعطیلات مربوط به «روز یادبود» در باشگاه خصوصی گلف خود در ویرجینیا در پیامی توئیتری نوشت: رئیس جمهوری بسیار فراتر از توئیت کردن و گلف‌ بازی است. این امر مستلزم قبول مسئولیت نهایی برای اتخاذ بزرگترین تصمیمات در سطح جهانی است. دونالد ترامپ خیلی ساده برای اینکار آماده نشده بود. به شما قول می‌دهم که من آماده (قبول مسئولیت) هستم.

پیشتر نیز بایدن در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: «شمار جانباختگان کرونا هنوز در حال افزایش است و رئیس جمهور گلف بازی می‌کند.»

رئیس جمهور آمریکا در حالی تعطیلات پایان هفته خود را در باشگاه گلف خود و با حمله توئیتری علیه شخصیت‌های مختلف سپری کرد، که تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار آمریکایی قربانی شیوع خارج از کنترل ویروس کرونا شده اند.

بر اساس آخرین آمار جهانی تعداد افراد مبتلا به ویروس کشنده کرونا در آمریکا به ۱ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۳۶ رسیده و تعداد جان باختگان نیز به ۹۹ هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها