رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی از آغاز نام نویسی برای فعالان متقاضی موکب‌داری اربعین از روز سه‌شنبه ششم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۷۳۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، حسن پلارک روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه موکب داران به آدرس اینترنتی www.mokeb.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مقام عظمای ولایت در بیانات خود اربعین حسینی را مظهر انسجام، همگرایی و تمدن نوین اسلامی عنوان می فرمایند، اظهار داشت: متقاضیان نام‌نویسی در استان‌های مختلف کشور نیز برای ثبت درخواست می توانند با مراجعه به سامانه ستاد بازسازی عتبات عالیات (کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و مجوزهای فعالیت موکب داری خود را دریافت کنند.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: با توجه به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی اربعین، مردم می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.trii.ir مراجعه و نسبت به دریافت آخرین اخبار مرتبط در این سامانه اقدام نمایند.

پلارک با اشاره به اقدامات انجام گرفته با هدف اطلاع رسانی آسان و شفاف گفت: دسترسی به سامانه موکب داران از طریق این تارنما نیز امکان پذیر است.

بر اساس اعلام مسئولان، سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر ایرانی برای انجام آیین اربعین حسینی از طریق مرزهای هوایی و زمینی راهی کشور عراق شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها