رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید فاکس نیوز با انتشار نظرسنجی‌های جعلی درباره ناکامی او در انتخابات ۲۰۲۰، روح یکی از رؤسای سابق خود را معذب کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۷۳۰۹

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که این روزها در نظرسنجی‌ها از جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰ عقب افتاده، در پیامی توئیتری به «فاکس نیوز» رسانه منسوب به حزب جمهوریخواه تاخت و از آن به دلیل انتشار یکی از همین نظرسنجی‌ها انتقاد کرد.

خشم رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به رسانه‌ای که زمانی متحد او محسوب می‌شد از آنجا آغاز شد که فاکس نیوز در تازه‌ترین گمانه‌زنی خود، پیش‌بینی کرد که ترامپ با اختلاف ۸ امتیاز، نتیجه را به بایدن واگذار خواهد کرد.

ترامپ هم در یکی از توئیت‌های گزنده خود، نوشت که فاکس نیوز با چنین ادعاهایی، روح «راجر آیلز» مدیر اجرایی سابق خود را معذب می‌کند.

وی مدعی شد: راجر از آن بالا نظاره‌گر مخلوقش (فاکس نیوز) است که زمانی زیبا بود.

 

ترامپ یک روح را شاهد گرفت!

اما ترامپ به این بسنده نکرد و از فاکس خواست پیشگوهای دروغگوی خود را اخراج کند.

 

ترامپ یک روح را شاهد گرفت!

گفتنی است؛ روحی که ترامپ شاهد گرفته است، در زمان حیات، از مدیران ارشد و با نفوذ گروه رسانه‌ای فاکس بود که در سال ۲۰۱۶، به اتهام آزار جنسی ۲۳ نفر از کارکنان این شبکه، مجبور به استعفا شد.

فاکس نیوز در جدیدترین نظرسنجی خود که روز جمعه منتشر شد، اعلام کرد تمایل برای رای دادن به بایدن در مقایسه با ترامپ، ۴۸ به ۴۰ است.

از عمده دلایل ناکامی ترامپ در نظرسنجی‌های اخیر می‌توان به تبعات اقتصادی ناشی از بحران کرونا بر کارزار انتخاباتی وی اشاره کرد. حتی مدل اقتصادی آکسفورد هم که تاکنون نتایج ۱۶ انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا را درست پیش‌بینی کرده، از اقتصاد به عنوان پاشنه آشیل ترامپ یاد کرده و شکست وی در انتخابات ماه نوامبر را مفتضحانه ارزیابی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها