ستاد اقامه نماز کشور در نامه‌ای به رئیس صداوسیما، از اهتمام ویژه دست‌اندرکاران سریال «بچه مهندس» در پرداخت به نماز تشکر کرد.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۴۷

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، طی نامه‌ای به دکتر علی عسکری، رئیس صدا و سیما از اهتمام ویژه رسانه ملی در خصوص پرداختن به نماز قدردانی کرد.

حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز ضمن اعلام این خبر گفت: سریال «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی با طرح و نویسندگی حسن وارسته در ۳۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است. پرداختن هنرمندانه نویسنده و کارگردان این سریال پربیننده شب‌های ماه مبارک رمضان به سکانس‌های نماز با تأکید بر اهمیت نماز صبح، نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نماز و مسجد، نماز و آرامش، نماز و زیارت، نماز و قرآن، اذان، وضو و ترویج کمک مومنانه باعث شده است تا این سریال مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز ادامه داد: ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان و روزبه حصاری از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال با بازی ویژه خود توانستند این سکانس‌های زیبا را به تصویر بکشند.

وی در پایان گفت: سکانس‌های نمازی توجه ویژه ستاد اقامه نماز کشور را به دنبال داشت و زمینه قدردانی از همه دست اندرکاران این سریال را طی نامه‌ای به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما فراهم کرد.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی عسکری
ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
طبق گزارش مدیریت روابط عمومی ستاد اقامه نماز در سریال تلویزیونی " بچه مهندس ۳ " که از شبکه دو سیما در شب‌های ماه مبارک رمضان در حال پخش است، موضوع اقامه نماز و آداب آن مورد توجه قرار گرفته است. بدین وسیله از اهتمام رسانه ملی، کارگردان، نویسنده و هنرمندان محترم آن مجموعه قدردانی به عمل می‌آید.

امید است با استعانت از خداوند توانا ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در همه تولیدات صدا و سیما از درخشش روز افزون تری برخوردار گردد.

سید احمد زرهانی
قائم مقام ستاد اقامه نماز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها