رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درمورد نگهداری مقادیر زیاد سکه، طلا و ارز در منازل به هموطنان هشدار داد و گفت: شهروندان باید سپرده‌گذاری و صندوق امانات بانک‌ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۱۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی با اشاره به احتمال افزایش سرقت در منازلی که اصول ایمنی و امنیتی در آن ها رعایت نمی شوند، اظهار داشت: بنا به دلایل متعدد، نگهداری مقادیر زیاد پول نقد، ارز، سکه، طلا، اشیاء قیمتی و اسناد با ارزش در منزل به صلاح نبوده و شهروندان می بایست سپرده گذاری و صندوق امانات بانک ها را به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: افزایش ضریب امنیتی درب های ورودی، پشت بام، بالکن و حیاط منازل در جلوگیری از سرقت نقش بسزایی داشته و به کارگیری تجهیزات هشدار دهنده و دوربین های مداربسته استاندارد همچنان مورد تاکید پلیس است.

این مقام انتظامی با رد شایعات مربوط به استفاده سارقان از دستگاه های فلزیاب، تصریح کرد: چنین دستگاه هایی به دلیل وجود انواع فلزات در منازل برای سارقان هیچ کاربردی ندارد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا همچنین از هم میهنان خواست از همراه بردن زیورآلات، اشیای قیمتی و اسناد و مدارک غیر ضرور در هنگام عزیمت به سفر خودداری و منزل خود را به همسایگان یا آشنایان قابل اعتماد بسپارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها