هسته مرکزی شرکت بازرگانی فولاد آیرومارت فعالیت خود را از سال 1359 در بازار آهن و فولاد کشور آغاز کرد. با گذشت زمان فعالیت‌های آیرومارت در این صنف افزایش پیدا کرد و پس از احداث انبار، واحدهای تولیدی مختلف و عضویت در اتحادیه آهن و فولاد تهران از سال 1397 فعالیت خود را تحت برند آیرومارت آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۴۰

آیرومارت تامین کننده محصولات و مقاطع فولادی تخت و طویل با بالاترین کیفیت و از معتبرترین تولیدکنندگان است.

لیست قیمت روز میلگرد

در زمینه محصولات طویل یکی از مقاطع استراتژیک میلگرد فولادی است. قیمت روز میلگرد را در جنس های فولادی و در دو نوع میلگرد آجدار و میلگرد ساده و در جنس فولاد زنگ نزن تحت عنوان میلگرد استیل در وبسایت آیرومارت چک کنید.

میلگرد آجدار

از آنجایی که یکی از مصالح اصلی پروژه‌های مختلف عمرانی میلگرد آجدار است، قیمت میلگرد آجدار برای مجریان این پروژه‌ها و سایر مصرف‌کنندگان آن اهمیت به سزایی دارد.

میلگرد آجدار در استانداردها و از برندهای مختلفی قابل تهیه است بنابراین در کنار چک کردن قیمت روز میلگرد آجدار به این نکات هم توجه کنید.

میلگرد آجدار در 3 استاندارد اصلی A2 A3 و A4 تولید و راهی بازار می‌شوند. این استانداردها ترکیب‌های شیمیایی مختلفی را ارائه می دهند که در نتیجه باعث تغییر خواص مکانیکی میلگرد در استانداردهای مختلف مي‌شود.

قیمت روز میلگرد در انواع استانداردها متفاوت است و هنگام خرید آن با توجه به کاربرد، استاندارد مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید راهنمای خرید میلگرد را مطالعه کنید.

طبق این استانداردها هندسه آج میلگرد نیز باید متفاوت باشد اما در ایران معمولا به یک شکل تولید می‌شوند.

به همین دلیل میلگرد آجدار در استانداردهای مختلف از ظاهر آن قابل تشخیص نیست. نیاز است محصول به همراه گواهینامه معتبر خریداری شود.

همچنین آشنایی با علائمی که روی میلگرد حک مي شود می‌تواند کمک مناسبی برای تشخیص استاندارد میلگرد باشد.

روی میلگرد پس از برند یکی از حروف JU ، JT ، CU ،CT و SA حک می‌شود. حرف j نشان دهنده میلگرد A2 و C نشان دهنده استاندارد A3 است. همچنین کد SA نشاندهنده میلگرد استاندارد A4 یا میلگرد آلیاژی است.

همچنین حرف T در کدهای بالا نشان دهنده روش تولید ترمکس و حرف U نشان دهنده روش تولید آلیاژی شده (همگن شده) است.

در روش ترمکس محصول نهایی پس از اتمام نورد توسط آب خنک می شود و در روش همگن شده خنک‌سازی محصول نهایی در هوای آزاد رخ می‌دهد.

لیست قیمت روز میلگرد

قیمت روز میلگرد آجدار بر حسب کیلوگرم و محصولات در سایزهای مختلفی و در شرایط شاخه ای یا کلاف تامین می‌شوند.

میلگردهای سایز پایین که انعطاف‌پذیری مناسبی دارند جهت کمتر شدن حجم اشغالی حین جابجایی و سهولت انبارداری به صورت کلاف ارائه مي‌شوند.

تولیدکنندگان متعددی در داخل کشور به کمک روش نورد گرم میلگرد در استانداردهای مختلف تولید و نیاز کشور را تامین می‌کنند اما امکان خرید ساده از این کارخانه‌ها فراهم نشده است.

فرایند نورد میلگرد

آیرومارت همچنین تامین‌کننده محصول میلگرد ساده نیز می‌باشد. این میلگرد مشابه نوع آجدار، توسط نورد تولید می‌شود اما مرحله آج‌زنی در آن حذف می شود. این میلگرد در قطرهای مختلف از مفتول تا شفت‌های بزرگ صنعتی کاربرد دارد.

قیمت میلگرد ساده به دلیل تفاوت های ظاهری، مکانیکی و شیمیایی متفاوت از محصول آجدار است. میلگرد ساده در استاندارد A1 تولید مي‌شود. می‌توان گفت تمام خطوط نورد گرم تولیدکننده میلگرد آجدار پتانسیل تولید نوع ساده آن را نیز دارند.

این محصول در سایزهای کوچک به صورت کلاف و در سایزهای بزرگتر به صورت شاخه 12 متری به بازار ارائه مي‌شود. به دلیل شباهت ظاهری نباید این محصول با میلگرد حرارتی اشتباه گرفته شود و حین خرید این محصولات باید به این نکته توجه گردد.

در کنار این محصولات ساده کربنی آیرومارت ارائه دهنده میلگرد استیل با جنس فولاد زنگ نزن یا استنلس استیل هم است.

این محصول در گریدها و دامنه کاربردی گسترده‌ای تولید می‌شود. قیمت میلگرد استیل در گریدهای آلیاژهای متفاوت در وبسایت آیرومارت دنبال کنید.

قیمت این محصول به دلیل خواص متفاوت از فولاد ساده کربنی گرانتر است. به دلیل حضور عناصر گران بهایی مثل کروم و نیکل در ساختار آن، مقاومت به خوردگی این مقطع بسیار زیاد است.

در حالت کلی گریدهای آلیاژی به سه گروه بگیر، نگیر و نسوز خلاصه می شوند. نوع بگیر خاصیت جذب آهنربا دارد و از این حیث قابل شناسایی است.

از جمله گریدهای آلیاژی میلگرد استیل می‌توان به میلگرد استیل 304 ، استیل 316 ، استیل 310 و استیل 321 اشاره کرد. به دلیل ظاهر براق و زیبای این میلگرد از آن در ساخت دکوراسیون بخش های مختلف یک سازه نیز استفاده می‌شود.

لیست قیمت روز میلگرد استیل در این گریدهای آلیاژی را در وبسایت آیرومارت مشاهده کنید.

برای ثبت سفارش یا اطلاع از آخرین قیمت‌های روزانه بازار آهن، با کارشناسان فروش شرکت بازرگانی فولاد آیرومارت در تماس باشید:

تلفن: 021-45306

اینستاگرام: https://www.instagram.com/iromartco/

تلگرام:   https://t.me/iromart

آدرس: تهران - نلسون ماندلا - بالاتر از میرداماد - تابان غربی - پلاک ۳۶ - واحد ۲۰

وب سایت: https://www.iromart.com/

توزیع رسانه ای : رپورتاژ ادز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها