معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از کشف بیش از 100 دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک از دو انبار در غرب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۶۹۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی در گفتگو با ایسنا در این باره گفت: روز گذشته ماموران پلیس از نگهداری تعدادی خودروی فاقد پلاک در دو انبار با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان‌ آن متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران با حضور در این دو انبار در عملیات‌های جداگانه بیش از 100 دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک را از این دو پارکینگ کشف و ضبط کردند.

مرادی با بیان اینکه در همین راستا سه نفر نیز دستگیر شدند گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت درباره اینکه چه خودروهایی در این دو پارکینگ نگهداری می‌شد اظهار کرد: عمده خودروها، ایرانی بوده اما در میانشان خودروی خارجی نیز قرار داشت.

به گفته مرادی، اکثر خودروهای کشف شده از نوع پراید، تیبا، پژو206، پژو405، پژو پارس، مزدا بوده و حتی تاکسی نیز در بین این خودروها قرار داشت.

مرادی با بیان اینکه هیچ خودروی بدون پلاکی نباید در خارج از کارخانه و پارکینگ‌هایش باشد، افزود: این خودروها توقیف شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

مرادی درباره اینکه این خودروها چطور بدون شماره گذاری از کارخانه خارج شده بودند، گفت: اینها جزو مواردی است که در دست بررسی است اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایط اخیر و افزایش قیمت خودرو با قصد سودجویی این اقدام انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
United States
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
۰
۰
چطور میشه ۱۰۰ واحد خودرو را احتکار و مخفی کرد؟ چطور میشود ۱۰۰ واحد را زیر یک اسم از کارخانه خرید و مسولان اطلاع نداشته باشند.هر زمانی رو نگاه کنید یک مادهایی احتکار شده. باعث تاسف هست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها