بهنوش بختیاری در گفتگو با جام جم آنلاین:

مردم به سریال طنز نیاز دارند / دنبال حاشیه نبوده ام

بهنوش بختیاری که اخیرا با سریال «میانبر» در شبکه پنج سیما دیده شد درباره نبود خود در تلویزیون در این سال ها بیان کرد: من این سال ها سخت گیری خود را بیشتر کرده ام چون دوست داشتم نقش های متفاوت تری را تجربه کنم در تلویزیون هم پیشنهادهایی داشتم اما فکر کردم نقش ها چیزی ندارد. 
کد خبر: ۱۲۶۵۱۶۷
بختیاری در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره «میانبر» نیز عنوان کرد: من این سریال را کاملا دلی بازی کردم چون فکر کردم در شرایط کرونا که مردم دلشان گرفته و حالشان بد است خوب است سریال طنزی در تلویزیون داشته باشم. من طی مدتی که در تلویزیون نبودم خیلی کارها را رد کردم اما برایم مهم بود در این شرایط در تلویزیون حضور داشته باشم. 
مردم به سریال طنز نیاز دارند / دنبال حاشیه نبوده ام

بختیاری با اشاره به نیاز خانواده ها به سرگرمی اظهارکرد: فشاری که قرنطینه و کرونا به خود من و خانواده ام اورد سخت بود چراکه مجبور بودیم در خانه بمانیم مجبور بودیم عزیزانمان را دیر به دیر ببینیم. خود من تقریبا 2 ماه شده است که مادرم را حضوری ندیده ام و به صورت تماس تصویری با او حرف می زنم.

پایتخت حال خوب کن بود

این بازیگر یادآور شد: مادر خود من با تماشای سریال هایی مثل «پایتخت» حالش خوب می شد. به هر حال وظیفه ما این نیست که فقط بگوییم در خانه های خود بمانید از طرفی باید این فضا را برای مردم فراهم کنیم و من به سهم خود دوست داشتم با بازی در یک سریال چنین کاری کنم. 

این بازیگر که این روزها وقت بیشتری برای خواندن کتاب دارد درباره کتاب هایی که مطالعه می کند، توضیح داد: کتابی که الان خیلی دوست دارم کتاب «شدن» از میشل اوباماست که او را به عنوان زنی قدرتمند دنبال می کنم. چند کتاب دیگر هم در این چند وقت خوانده ام و همانطور که می دانید یک کمپین کتابخوانی دارم که هر بار کتاب هایی را آنجا معرفی می کنم. تا به حال 311 کتاب در آن معرفی شده است. 

بهنوش بختیاری درباره اینکه چقدر امیدوار است خاطره برخی سریال هایش دوباره در تلویزیون تکرار شود، خاطرنشان کرد: ادم همیشه باید امیدوار باشد در این سال ها تلویزیون روند رو به رشد نداشته و سریال هایی مثل «جایزه بزرگ»، «برره» و «خانه به دوش» تکرار نشده است اما با این حال متن ها و سریال های خوبی خواهند امد و من فکر می کنم شخصیت هایی مثل من که برای مدیوم تلویزیون ساخته شده ایم همیشه درنهایت می توانیم نقش های خوب را تکرار کنیم. 


دنبال حاشیه نیستم


وی درباره اینکه چرا بسیاری از سخنان و رفتارهای او در شبکه های اجتماعی به حاشیه تبدیل شده است، بیان کرد: من هرگز دنبال حاشیه نبودم این سال ها به طرز ناجوری برای من حاشیه درست کردند. هر مساله ای حرفی یک تبلیغ ساده نمی دانم چرا داستانی می شود در اکثر موارد هم معلوم می شود. بیشتر موارد هم انها که خواسته اند مرا به زمین بزنند سرشان به سنگ خورده است. ما می تواستیم استفاده های مثبتی از اینستاگرام کنیم اما عده ای آن را خراب کرده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها