ویژه برنامه «میزبان شما» با حضور شاعران استان‌های مختلف کشور که در ضیافت افطار رهبر معظم انقلاب حضور داشتند، پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۳۵

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، همه ساله و در نیمه ماه مبارک رمضان، اهالی فرهنگ، شعر و هنر از سراسر کشور گردهم می‌آیند و میهمان رهبر معظم انقلاب در ضیافت افطار ایشان می‌شوند و هر یک در فضایی با نشاط و معنوی به قرائت تازه‌ترین سروده خویش می‌پردازند و ضمن بهره گیری از نکته‌ها و بیانات معظم له مورد تفقد ایشان قرار می‌گیرند.

امسال و به همین بهانه، برنامه تلویزیونی «میزبان شما» در ۳۰ گفت‌وگوی ۱۵ دقیقه‌ای میزبان شاعران مدعو از استان‌ها و نقاط مختلف کشور در دیدار با رهبری است و با حضور آن‌ها به حال و هوای ضیافت افطار اهالی فرهنگ و شعر و ادب با رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

در این مجال مرتضی امیری اسفندقه و محمود حبیبی کسبی با شاعران مدعو استانی پیرامون ظرائف ادبی آثار ارائه شده در محضر رهبر معظم انقلاب، نکته‌بینی‌ها و نظرات تخصصی معظم له در باب این اشعار گفت و گو می‌کنند.

این برنامه به سفارش شبکه «شما» در محل گلزار شهدای غواص حوزه هنری انقلاب اسلامی و در جوار مسجد آیت‌الله خامنه‌ای ضبط شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با تمرکز ویژه بر مناجات‌های ادبی روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کنندگی «میزبان شما» را میثم تربتی طرقبه بر عهده داشته، برنامه‌ای که هر شب حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مردم ایران «شما» پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها