فرماندار ایالات جورجیا آمریکا، اعلام کرده است سینما‌ها می‌توانند از هفته آینده شروع به کار کنند، اما هنوز مشکلات زیادی گریبانگیر سینما‌ها است.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: فرماندار ایالت جورجیا به تازگی اعلام کرد که اجازه می‌دهد سینما‌ها و رستوران‌ها در این ایالت از ۲۷ آوریل بازگشایی شوند.

اما عوامل و مسئولان این سینما‌ها اعلام کرده اند که بازگشایی و شروع مجدد تا هفته آینده برای بیشتر سینما‌های زنجیره‌ای تقریبا غیرممکن است.

اتحادیه سینما‌ها معتقد است که بازگشایی دوباره سینما‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود. سینما‌های اِی ام سی، سینما‌های رگال، سینمارک. دیگر سینما‌های زنجیره ای، تقریبا همه کارمندان خود را به مرخصی فرستاده اند یا آنها را اخراج کرده اند و همچنین مناطق مختلفی در سراسر آمریکا به طول کامل به دلیل پاندمی ویروس کرونا تعطیل شده اند. عوامل داخلی می‌گویند استخدام مجدد کارمندان‌ها و آموزش آنها برای رعایت نکات و مراحل ایمنی مناسب بیش از یک هفته به طول خواهد انجامید.

اعلامیه برایان کمپ که مطابق نخستین فاز پروسه باز گشایی کشور از سوی رئیس جمهور آمریکا است، شرکت‌ها را ملزم می‌کند تا اقدامات برای فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و پیاده سازی مسائل بهداشتی را افزایش دهند. این فرماندار همچنین اعلام کرد که کارگردانان برای این بیماری باید آزمایش شوند.

با این حال حتی اگر کارمندان قادر به بازگشت سریع و بدون مبتلا بودن به ویروس و بیماری باشند، در مورد مسئولیت پذیری سوالات زیادی وجود دارد. سینما دار‌ها هنوز در حال بررسی عواقب قانونی هستند که درصورت مبتلا شدن مخاطبان با رفتن به سالن‌های سینمای آنها ممکن است با آن روبرو شوند.

 برخی مانند سینمای AMC ممکن است قادر به گرفتن درجه حرارت مخاطبان باشند، در حالی که سینما‌های دیگر مثل سینمارک این احتمال را رد کرده اند.

موضوع دیگری که مورد بحث است نبود محتوای جدید برای نمایش روی پرده‌های سینماست. استودیو‌های هالیوودی در ماه گذشته هیچ فیلم سینمایی را منتشر نکرده اند. تمامی فیلم‌هایی که قرار بود در تابستان امسال اکران شوند یا بایگانی شدند یا به عقب انداخته شدند به جز فیلم «مولان» و «زن شگفت انگیز» که در تابستان اکران خواهند شد. این بدان معناست که حتی اگر سینما‌ها توانایی بازگشایی داشته باشند، محتوا‌های قانع کننده زیادی برای عرضه وجود ندارد. آنها احتمالا مجبور خواهند بود برای مدتی فیلم‌هایی که در گذشته اکران شدند و چند فیلم کم بودجه را به نمابش بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها