در شرایطی که تمام دنیا را ویروس کرونا در برگرفته است اکنون خبر می رسد که باشگاه رئال مادرید و یوونتوس بر سر انتقال دوباره رونالدو به مادرید به توافق دست پیدا کرده اند.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سان، در شرایطی که ویروس کرونا در دو کشور ایتالیا و اسپانیا از فاجعه هم گذشته و جان افراد بسیار زیادی را گرفته است دو باشگاه مطرح این دو کشور یعنی یوونتوس و رئال مادرید بر سر یک انتقال بسیار جنجالی به توافق رسیده اند.

کریستیانو رونالدو که در سال 2018 و درست پس از پایان جام جهانی از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست قرار است دوباره به این تیم برگردد، در واقع بر اساس توافقی که دو باشگاه یووه و رئال در روزهای بحران کرونایی حاصل کرده اند این بازیکن در تابستان پیش رو به جایی بازخواهد گشت که در آن به یکی از بزرگ ترین اساطیر دنیای فوتبالی تبدیل شد.

رونالدو در کنار خانواده اش روزهای سختی را پشت سر گذاشت. ابتدا سکته مغزی مادرش ضربه روحی سختی به او زد و سپس در پی شیوع ویروس کرونا به همراه خانواده اش به پرتغال برگشت و در خانه اش در مادیرای پرتغال قرنطینه شد، قرنطینه ای که توام با زلزله شدید در این ناحیه کشور پرتغال همراه بود که البته به خیر گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها