راهپیمایی باشکوه مردم در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هزار نقطه کشور به صورت زنده و مستقیم توسط شبکه‌های استانی صدا‌وسیما پوشش داده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۶۸۵۵
پوشش راهپیمایی 22 بهمن از 1000 نقطه کشور

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، تدارک گسترده‌ای برای پوشش راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن توسط شبکه‌های استانی انجام گرفته است.

بر این اساس از صبح روز سه‌شنبه ویژه برنامه پوشش راهپیمایی باشکوه مردم در همه شبکه‌های استانی و از سراسر کشور آغاز می‌شود.

زمان‌بندی این برنامه‌ها به نحوی است که همزمان با شروع راهپیمایی، صدا و تصویر این رویداد و حماسه مردمی‌ به صورت زنده از نقاط مختلف کشور روی آنتن خواهد رفت، این پوشش رادیویی و تلویزیونی تنها مختص شبکه‌های استانی نبوده و شامل ارتباط مستمر و مستقیم با شبکه سراسری رسانه ملی و شبکه «شما» هم خواهد بود تا تمام مردم ایران و جهان، این حضور یکپارچه را نظاره‌گر باشند.

با توجه به اهمیت پوشش گسترده راهپیمایی 22 بهمن، خبرنگاران و گزارشگران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی از صبح روز سه‌شنبه در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند تا در زمان راهپیمایی، آماده برقراری ارتباط زنده از سراسر کشور باشند و بتوانند تصویری واقعی از این حضور باشکوه را برای مخاطبان شبکه‌های سراسری مخابره کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال بیش از 1500 ارتباط زنده تصویری از مراکز و شهرهای مختلف کشور به همت شبکه‌های استانی صداوسیما با شبکه‌های سراسری تلویزیونی برقرار می‌شود.

همچنین کنداکتور برنامه‌های شبکه‌های سیمای استانی هم در آستانه برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تغییر می‌کند و متناسب با این روز برنامه‌ها و میان‌برنامه‌های گوناگونی روی آنتن خواهد رفت.

برای این منظور ده‌ها کلیپ و نماهنگ، موسیقی تصویر و قطعات موسیقایی از تولیدات دفتر موسیقی و سرود معاونت امور استان‌های رسانه ملی در اختیار شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری قرار گرفته تا قبل از 22 بهمن و در هنگام خروش مردمی در روز سه‌شنبه پخش شود.

گفتنی است شبکه‌های استانی رسانه ملی، پوشش راهپیمایی 22 بهمن را در 259 شهر و شهرستان و 750 شهر و روستا در دستور کار قرار داده‌اند و سیمای استان‌ها در فاصله زمانی شروع تا پایان راهپیمایی حدود 7600 دقیقه برنامه را برای پوشش حضور باشکوه مردم در نظر گرفته‌اند.

شبکه سراسری «شما» نیز همزمان با راهپیمایی 22 بهمن امسال و از ساعت 8:30 ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت روی آنتن می‌برد؛ برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته تا با دریافت نخستین تصاویر از مراکز استان‌ها، این حماسه مردمی‌ به صورت مستقیم پخش شود.

تدارک ویژه برای پوشش چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در شبکه‌های استانی

همچنین با توجه به همزمانی چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با 22 بهمن امسال، ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت تهیه شده و از شبکه‌های مختلف استانی و سراسری در حال پخش است یا در روز سه‌شنبه روی آنتن می‌رود.

بسته‌های ویژه چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها شامل مجموعه کلیپ ذوالفقار، نماهنگ، گفت‌وگو با همرزمان این شهید بزرگوار، مستندهایی از حضور سردار سلیمانی در جبهه‌های نبرد علیه تکفیری‌ها، تصاویر آرشیوی از حضور ایشان در عملیات‌های گوناگون دوران دفاع مقدس و نیز حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع گروه‌های جهادی هستند، که ضمن پخش از شبکه سراسری شما از سایر شبکه استانی نیز پخش می‌شود.

گفتنی است از ابتدای دهه فجر امسال تاکنون، بیش از 73 عنوان برنامه با مجموع زمانی 2614 دقیقه در قالب‌های گوناگونی همچون سریال، مستند، فیلم تلویزیونی و مجموعه مستند برای پخش در شبکه‌های سراسری، در اختیار شبکه‌های مستند، جام جم، یک، قرآن و امید قرار گرفته است.

در کنار این تدارک گسترده رادیویی و تلویزیونی برای پوشش گسترده راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی که به همت صدا‌وسیمای معاونت امور استان‌ها صورت گرفته، اداره کل فضای مجازی این معاونت نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را از مدت‌ها پیش آغاز کرده است.

طراحی و اجرای پویش‌های مردمی‌ با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، یکی از این اقدامات به شمار می‌رود که شامل ده‌ها مورد همراهی مخاطبان رسانه ملی است.

این همراهی شامل ارسال تصاویر راهپیمایی 22 بهمن برای استفاده از فضاهای مجازی مربوط به معاونت امور استان‌ها و شبکه‌های استانی، دل‌گویه‌های مردمی و مواردی از این دست خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها