کد خبر: ۱۲۴۳۳۸۷
دانلود قسمت های جدید سریال دل و مانکن با اینترنت نیم بها!

به گزارش سایت کول دانلود، در برنامه پخش هفته پیش رو چندین سریال و فیلم در شبکه نمایش خانگی درج شده است که قسمت 19 سریال مانکن و قسمت پنجم از سریال دل از مهم ترین آن ها به شمار می روند. همچنین در این هفته یک فیلم بسیار جنجالی نیز به نام ایکسونامی توزیع خواهد شد. شما می توانید هر 3 این آثار به اضافه بسیاری دیگر محصولات سینمایی و سریالی نمایش خانگی را از این سایت به گونه کاملا قانونی و مجاز و با ترافیک نیم بها، دانلود کنید.

سریال مانکن به حق، از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خنگی به کارگردانی سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی می باشد که فیلمنامه آن در سال 97 به وسیله بابک کایدان به رشته تحریر در آمده است. یک داستان عاشقانه جذاب و تماشایی که هرچند بنا بر ادعای برخی از منتقدین شبیه و الهام گرفته از یک سریال ترکی است.

در سریال مانکن که محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, فرزاد فرزین و لیندا کیانی به ایفای نقش پرداخته اند، با پشت سر گذاشتن 18 هفته و موفقیت پیاپی در جذب مخاطب، کم کم به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود و با حساس شدن خط داستان، جذابیت آن دو چندان شده است.

در خلاصه داستان کلی که محوریت و خط کلی سناریو مانکن را ترسیم می کند، آمده است که: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.

در قسمت های اخیر این سریال دیدیم که در پی نقشه و هجوم کاوه، همتا، بهرام و ژیلا به خانه اخگر و شکستن شیشه ها و باز کردن گاو صندوق وی، مدارکی که علیه همتا داشت را از وی آزادسازی می کنند و به یک فلش که حاوی اطلاعات بسیار مهمی علیه اخگر است، می رسند. اکنون وقت، وقت جدال و دویل کاوه و دوستانش با اخگر و دار و دسته خطرناکش شده است.

اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت 19 شد. شما را به دیدن این قسمت از سریال جذاب مانکن در سایت کول دانلود دعوت می کنیم. شما می توانید قسمت نوزدهم مانکن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 19 سریال مانکن

سریال دل تازه ترین سریال شبکه خانگی می باشد که اندکی پس از سریال کرگدن پخش شد. منوچهر هادی که کارگردانی من سالوادور نیستم، آینه بغل و رحمان 1400 را در کارنامه دارد این بار با یک سریال سعی در محک زدن توانایی های خود در زمینه جذب مخاطب زده است گرچه پیش تر نیز با ساخت سریال بسیار موفق و محبوب عاشقانه نیز به این دستاورد نایل شده بود. مهم ترین ایرادی که کاربرانو بینندگان از سریال دل می گیرند این بوده که تا این جا روند سریال بسیار کند و ایستا بوده. منوچهر هادی نیز در مصاحبه ای که اخیرا داشته ابراز کرده است که: " آرام آرام به قسمت‌های ملتهب و پر تعلیق تر نزدیک می‌شویم و مطمئن هستم که نظر محترم بعضی از مخاطبین که انتظار بیشتری داشتند هم جلب خواهد شد " به هر حال این سریال تا همین جا هم بسیار مورد توجه قرار گرفت تا جایی که دانلود سریال دل هر هفته رشد بیشتر و بیشتری داشته است.

در خلاصه داستان کلی سریال دل می خوانیم که: جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و …

بازیگران سریال دل که تاکنون چهار 4 قسمت از آن توزیع شده است بدین قرار است: بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر نیز لیست بازیگران سریال دل را تشکیل داده اند.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که چگونه مراسم عروسی آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) با وجود مخالفت های خانواده و حرف و حدیث های بسیار به یک باره کنسل شد. آن هم درست در زمانی که همه مهمان ها در تالار منتظر ورود عروس و داماد بودند. خانواده آرش که افراد سرشناس و ثروتمندی هستند شمار زیادی مهمان های خارج از کشوری نیز داشتند که پدر خانواده همه آن ها را به هتلی که از قبل تدارک دیده بود اسکان می دهد. بیننده از این اتفاقات شوکه می شود و با علامت سوال های زیادی تنها می ماند، چرا که در این میان هیچ دلیلی برای این کار نمی بیند. جز این که در زمانی که رستا در آرایشگاه بوده برای چند دقیقه سروکله نامزد قدیمی رستا پیدا می شود و او را تهدید می کند.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت پنجم از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت پنجم سریال دل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها