وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت سیل در اهواز گفت: گزارشی پیش‌ از این به رهبر انقلاب داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۷۸
وزیر کشور از دستور رهبر انقلاب برای رفع مشکل اهواز خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در بجنورد و در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بحران سیل و آبگرفتگی در شهر اهواز اظهار کرد: مشکل اصلی اهواز و شهرهای اطرافش، فاضلاب است که زیرساخت‌های مناسبی ندارد و در سیل قبل نیز تذکرات لازم به مدیران داده‌ شده بود.

وی افزود: گزارشی پیش‌ از این به رهبری داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.

وزیر کشور ادامه داد: رئیس‌جمهور به رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه در راستای تخصیص بودجه دستور داده است تا درون بودجه ۹۹ یا خارج از آن، اعتباری برای رفع مشکل مردم اهواز در نظر گرفته شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: مشکل خاصی الآن در اهواز نیست و امکانات و وسایل برای مردم ارسال‌ شده و بر اساس گزارش دیشب از این منطقه، مشکل کم شده است؛ اما باید شهرداری و آب و فاضلاب برای رفع این مشکل مرتب اقدام کنند.

وی با تأکید بر تغییر زیرساخت‌های فاضلاب این شهر دانست و گفت: متولی اصلی این اقدام وزارت نیروست تا کار اصلی تغییر زیرساخت فاضلاب را انجام دهد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش، برگزاری رقابت‌ها و مسابقات در خراسان شمالی را ظرفیت خوب و مؤثری برای استان توصیف کرد و گفت: خراسان شمالی در حوزه‌های عمرانی، بازسازی سیل، رفع مشکلات و موانع تولید خوب عمل کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها