قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و جهان گفت: انتشار قراردادم بدون پوشاندن شماره تلفن و آدرس کار غیر حرفه‌ای بود و مشکلاتی را برایم ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۴۷
بهداد سلیمی: منتشر شدن شماره تلفن و نشانی خانه‌ام برایم مزاحمت ایجاد کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، بهداد سلیمی که میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود، درباره دو سهمیه ایران برای المپیک و شانس کسب مدال اظهار داشت: شانس‌مان کم است، اما امیدواریم. وزنه‌بردارهای خوبی داریم و اگر کیانوش رستمی یا سهراب مرادی یک کدام‌شان سهمیه کسب کنند، می‌توانیم به مدال برسیم.

این ورزشکار درباره منتشر شدن شماره تلفن و نشانی منزلش در فضای مجازی گفت: یکی از دوستان رسانه‌ای این کار را انجام داد. یک روز من بعد از ظهر خواب بودم و وقتی از خواب بیدار شدم، دیدم نزدیک 100 تماس از شماره‌های ناشناس دارم. مقداری تحقیق کردم و متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است. من با باشگاهی قرارداد و از آنها طلبی هم داشتم و این موضوع را از طریق مجامع حرفه‌ای پیگیری کردم. اینها کار غیرحرفه‌ای انجام دادند و قرارداد مرا بدون اینکه شماره تلفن و آدرس مرا بپوشانند، منتشر کردند. منتشر کردن قرارداد اشکالی ندارد، اما این کار باعث شد تا چند وقتی برای من خیلی مزاحمت ایجاد شود و اذیت شدم.

وی درباره استوری که در خصوص فوتبالیست‌ها منتشر کرد، توضیح داد: وقتی آن استوری را گذاشتم، خیلی از تبعیض زیادی که بین ورزشکاران از طرف وزارت ورزش قائل می‌شود، عصبانی بودم. ما در بازی‌های آسیایی 2018 جایگاه خوبی داشتیم و مدال‌های خوبی گرفتیم و من هم یکی از ورزشکاران بودم. نزدیک به یک سال و نیم بود که پاداش ورزشکاران ما که فکر می‌کنم 200 سکه بود را نمی‌دادند. از تابستان 2018 که از مسابقات برگشتیم، این پاداش به تعویق افتاد. سرانجام به مسابقات جام ملت‌های آسیا که در پاییز بود، رسیدیم و در حالی که یک سال و نیم پاداش‌های ما را نمی‌دادند و ورزشکاران حق‌شان را طلب می‌کردیم و حتی عده‌ای جلوی وزارت ورزش تحصن کرده بودند، متوجه شدیم یکی از معاونت‌ها چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال برد، من هم از کوره در رفتم.

سلیمی عنوان کرد: من نمی‌گویم به فوتبالیست‌ها پاداش ندهیم. اگر آنها مقامی کسب می‌کنند، پاداش بگیرند، اما اینکه به این شکل تبعیض قائل می‌شوند درست نیست. یک سال و نیم به ما بگویند نداریم، اما بعد با چمدان پول از کشور بروند و تا عرق آنها خشک نشده بخواهند از آنها تجلیل کنند.

قهرمان سابق وزنه‌برداری یادآور شد: من برای مربیگری در مجارستان سه ماه دوره گذراندم و مدرک درجه یک بین‌المللی در رشته وزنه‌برداری را کسب کردم. دوره خوبی بود و توانست به من کمک کند و علاوه بر وزنه‌برداری در رشته‌های دیگر چون جامعه شناسی، روانشناسی و فیزیوتراپی خیلی کمکم کرد. جا دارد تشکر ویژه از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشته باشم که ترتیب این سفر را داد.

وی در پایان گفت: بعد از اینکه ورزش را کنار گذاشتم، به جرات می‌توانم بگویم صالحی‌امیری تنها مسئولی بودند که از من حمایت کرد و به دنبال این است که من و سایر ورزشکاران و جوانانی که ورزش را کنار گذاشته‌اند، به نوعی در بدنه ورزش بمانند؛ چه از نظر مدیریتی و چه مربیگری. او تمام تلاشش را می‌کند که ورزشکاران ما فراموش نشوند و تجربه‌ای که به دست آورده‌اند به نسل‌های بعد منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها