رئیس جمهور آمریکا مدام دم از دلسوزی برای مردم ایران می‌زند اما شواهد چیز دیگری را نشان می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۹۷
تحریم‌های ترامپ گریبان خواننده معروف ایرانی هم گرفت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ در اکثر سخنرانی‌های خود پیرامون تحریم‌ها علیه ایران هدف خود از این اقدامات را هر چیزی جز مردم کشور توصیف می‌کند و مدام از دم از دلسوزی برای شهروندان ما می‌زند در حالی که شواهد این دروغ بزرگ رئیس جمهور معلوم‌الحال را بر ملا می‌کند.

در رابطه با این مبحث مصداق بارزی وجود دارد که قصد صحبت از آن را داریم. محمد معتمدی خواننده محبوب ایرانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به نکات جالبی درباره این موضوع اشاره کرده است.

معتمدی در اینستاگرام نوشت:

سلام به روی ماه همگی. چندی پیش مطلبی نوشتم در مورد تاثیر تحریم ها بر بیماران و روند درمانی آنها. آنجا عرض کردم سخن امریکایی ها مبنی بر اینکه دارو و غذا جزو تحریم ها نیست دروغی بزرگ است و اتفاقا هدف اصلی از تحریم ها ایجاد ایجاد نارضایتی عمومی، آن هم به ناجوانمردانه ترین روش ها است.

تعدادی از هموطنان بزرگوار آنجا بر بنده خرده گرفتند که این سخن درست نیست و امریکا هرگز دارو را تحریم نمی کند! بیش از دو ماه است که برای ادامه روند درمانی و جراحی معده خود در انتظار یک پی اچ متری ساده هستم ولی تجهیزات مورد نیاز آن به دلیل تحریم به کشور وارد نمی شود.

خدا را شکر مساله من خیلی حاد نیست و فقط در انتظار یک جراحی ساده هستم که انجام یا عدم انجام آن مساله مرگ و زندگی نیست. ولی بیچاره بیمارانی که در سخت ترین شرایط ممکن جسمی و روحی باید ابزار اعمال فشار بر حکومت ها باشند و با جسم بیمارشان وزن معادلات سیاسی را به نفع قدرت های جهانی تغییر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها