مردی که دختر نوجوان معلولش را در خانه‌شان کشته بود دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که همسرش از وی اعلام گذشت کرد .
کد خبر: ۱۱۸۸۴۷۶

به گزارش جام‌جم، بامداد 25 شهریور ۹۷، مردی پیکر بی‌جان دختر ۱۳ ساله‌اش به نام زهرا را به بیمارستان بهارلو انتقال داد. دختر جوان که از ناحیه سر دچارجراحت شده بود نفس نمی‌کشید و پزشکان مرگ وی را تاییدکردند. به این ترتیب این مرد تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: از سرکار به خانه برگشتم و با پیکر نیمه‌جان دخترم رو‌به‌رو شدم .
وی که با دروغگویی سعی داشت پلیس را گمراه کند پس از چند روز به جنایت خانوادگی اعتراف کرد و گفت: چون دخترم معلولیت داشت از زندگی با او خسته شده بودم. او مدام از من و همسرم گلایه می‌کرد به همین خاطر آخرین بار وقتی با دختر نوجوانم بحث کردم با جعبه آهنی دستمال کاغذی به سرش کوبیدم اما به محض این‌که دیدم بیهوش شده او را به بیمارستان رساندم. در حالی که این مرد سعی داشت قتل خانوادگی را غیرعمد جلوه دهد گزارش پزشکی قانونی، مسیر تحقیق‌ها را وارد مرحله تازه‌ای کرد. کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند علت مرگ خفگی و فشار بر عناصر حیاتی گردن بوده است. به این ترتیب مصطفی باردیگر تحت بازجویی قرار گرفت و به خفه کردن دخترش اعتراف کرد. وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه همسر مصطفی گفت: دخترمان دچار معلولیت بود. در 13 سالی که زندگی کرد برای بهبودی‌اش هزینه زیادی کردیم، اما بی‌فایده بود. زندگی ما تحت تأثیر زهرا قرار داشت و به همین خاطر صاحب فرزند دیگری نشدیم. همسرم زهرا را دوست داشت و من مطمئنم، اتفاقی موجب مرگ او شده است به همین خاطر از او هیچ شکایتی ندارم .
سپس مصطفی که با قرار وثیقه آزاد بود رو به روی قضات ایستاد و گفت: ۲۴ سال بود که در راه‌آهن کار می‌کردم و در خانه سازمانی همراه همسر و فرزندم زندگی می‌کردیم. آن روز صبح زود از سرکار به خانه برگشتم تا صبحانه بخورم. سراغ تلفن همراهم رفتم اما دخترم گلایه کرد و گفت هنوز به خانه نرسیده‌ای سراغ گوشی می‌روی. سکوت کرده و صبحانه را آماده کردم و به زهرا گفتم بنا به توصیه پزشک باید بیشتر ورزش کند. دخترم قبول نکرد. او که عصبانی بود مثل همیشه شروع به گلایه کرد. او می‌گفت تا حالا هیچ کاری برایش انجام نداده‌ایم. او از من می‌خواست تا برایش لپ‌تاپ بخرم. به او گفتم پول زیادی برای خرید لپ‌تاپ ندارم اما قبول نکرد. من که از حرف‌های دخترم عصبانی شده بودم ظرف دستمال کاغذی را روی سرش کوبیدم و او را خفه کردم. اما قصد کشتن دخترم را نداشتم. به همین خاطر وقتی دیدم زهرا بیهوش شده بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود. من پشیمانم.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها