مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف یک هزار و 109 حلقه لاستیک احتکار شده در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف یک هزار و 109 حلقه لاستیک احتکار شده در زنجان خبر داد و گفت: همچنین اخیراً گران فروشی تعداد 582 حلقه لاستیک محرز شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۸۷
کشف یک هزار و 109 حلقه لاستیک احتکار شده در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،مرتضی ممیزی اظهار کرد: یکی از مهمترین مواردی که طی هفته‌های گذشته در دستور کار تعزیرات حکومتی برای بررسی و رسیدگی است مباحث مربوط به احتکار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 22 پرونده احتکار به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، تصریح کرد: 21 فقره از این پرونده‎‌های مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز یک پرونده مربوط به روغن موتور احتکار شده بررسی و رسیدگی شد، گفت: بر همین اساس پرونده 912 قوطی روغن موتور که از یک واحد صنفی کشف و ضبط شده بود بررسی شد.

ممیزی با بیان اینکه پرونده مربوط به این واحد پس از ارائه مدارک بررسی شد، افزود: بر همین اساس واحد صنفی متخلف علاوه بر عرضه روغن به قیمت دولتی به پرداخت 210 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از رسیدگی به پرونده لاستیک در تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: میزان این لاستیک‎‌ها 256 حلقه بود که واحد متخلف علاوه بر الزام به عرضه لاستیک به قیمت دولتی به پرداخت 296 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

وی همچنین از کشف احتکار 818 حلقه لاستیک به ارزش یک میلیارد ریال نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه پرونده‌ای در شعبه هیأت بدوی اداره کل تشکیل و در حال رسیدگی است.

ممیزی با بیان اینکه تاکنون تعداد لاستیک‌های کشف شده در حوزه احتکار به یک هزار و 109 حلقه رسیده است، افزود: البته تعزیرات حکومتی برخورد لازم را در این حوزه انجام می‌دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از کشف تخلف گران فروشی لاستیک خودرو در زنجان خبر داد و بیان کرد: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه هیأت بدوی تشکیل و گران فروشی تعداد 582 حلقه لاستیک محرز شده است.

وی با هشدار به محتکران درباره برخورد جدی دستگاه‌های نظارتی در این زمینه افزود: تعزیرات حکومتی برخورد لازم را در این زمینه انجام داده و در اسرع وقت پرونده‌های مربوط به احتکار را رسیدگی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها