نشر جام‌جم به منظور کشف و تربیت استعدادهای ناشناخته نویسندگی، مسابقه داستان‌نویسی «خودنویس» با موضوع سبک زندگی را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۱۶
«خودنویس»، راهی برای نویسنده شدن

به گزارش جام جم آنلاین، علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند در موضوعات ۱. مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی، ۲. چرایی عملیاتی نشدن ایده‌های کسب و کاری، ۳. حقوق افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی، ۴. جامعه بی‌خانواده، خاستگاه مشکلات روانی و ۵. همدلی و اعتماد اجتماعی، داستان‌های بلند خود را به رشته نگارش درآورند.

بر اساس این گزارش، تمامی نویسندگانی که تاکنون کتاب داستانی و رمان منتشر نکرده‌اند؛ بدون محدودیت سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. همچنین تنها آثاری که به زبان فارسی به رشته تحریر دربیایند و بین 15 تا 30هزار واژه باشند در این مسابقه راه پیدا خواهند کرد.

براساس زمان‌بندی این مسابقه، دریافت آثار تا روز کتاب و کتاب‌خوانی (24 آبان 97) ادامه خواهد داشت. ۲۰ اثر برتر پس از داوری در شب یلدا (۳۰ آذر ۹۷) معرفی خواهند شد. این ۲۰ نفر در مرحله بعد وارد کارگاه نویسندگی با حضور جمعی از بهترین اساتید داستان نویسی ایران خواهند شد و در نهایت نفرات برتر توسط هیات داوران و آرای مردمی انتخاب خواهند شد.

جوایز این مسابقه عبارتند از: ۱۰ میلیون تومان جایزه ویژه هیات داوران و ۳ جایزه به ۳ نفر برتر آرای مردم هر کدام به ترتیب ۵، ۳ و ۲ میلیون تومان.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در مسابقه می‌توانند به پایگاه اینترنتی نشر جام جم به نشانی JJP.ir مراجعه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها