سرویس نقشه و مسیر یابی Waze در بسیار از کشورهای جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما در ایران این اپلیکیشن با پستی و بلندهایی زبادی روبرو بوده چرا که در گذشته به دستور مقام قضایی Waze فیلتر شده بود اما چندی بعد دسترسی به آن آزاد شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۱۹
مشکل جدید تاکسی یابهای اینترنتی، استفاده از اپلیکیشن Waze ممنوع شد!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، حال به نظر می رسد که دوباره حساسیت ها روی این سرویس خارجی افزایش پیدا کرده چرا که به تازگی تاکسی یابهای اینترنتی در اطلاعیه ای از رانندگان خود خواسته اند که از این پس از اپلیکیشن مسیریاب Waze استفاده نکنند.

در این اطلاعیه آمده است که به دستور مقام قضایی، از تاریخ ۳۰ آبان ماه جاری تمام اپلیکیشن‌های درخواست خودرو موظف به منع استفاده از مسیریاب Waze توسط کاربران خود هستند.

براین اساس تاکسی یابهای اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی از رانندگان خود خواسته اند که برای جلوگیری از غیرفعال شدن اپلیکیشن شان، درصورت داشتن مسیریاب Waze روی گوشی خود، تا قبل از ۳۰ آبان ماه این مسیریاب را حذف کنند.

در این اطلاعیه استفاده از سایر مسیریاب‌های جایگزین و بومی پیشنهاد شده است!

اینطور که به نظر می رسد، کارایی سرویس‌های بومی به اندازه Waze و یا گوکل مپ نیست و حال باید دید که رانندگان و همچنین کاربران باز هم مثل گذشته به استفاده از گوگل مپ روی خواهند آورد یا اینکه سرویس‌های بومی می‌توانند نیاز کاربران را برطرف سازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها