اسنپ چت در ماه آگوست استیکرهای موقعیتی را در اختیار کاربرانش قرار دارد و اکنون اینستاگرام نیز این استیکرها را در بخش Stories برای کاربرانش عرضه کرده است. کاربران اینستاگرام به زودی می‌توانند با بروزرسانی اپلیکیشن خود، استیکرهای جغرافیایی یا Geostickers را تصاویر و ویدیویی که در Stories آپلود می‌کنند، اضافه کنند. این قابلیت در حال حاضر تنها در دو شهر نیویورک سیتی و جاکارتا قابل استفاده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۰۹
استیکرهای موقعیت جغرافیایی به اینستاگرام اضافه شدند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، پس از عرضه عمومی این قابلیت زمانی که روی دکمه استیکرها در Stories ضربه بزنید، در بالای منو گزینه‌های مربوط به مناطق جغرافیایی مختلف را مشاهده خواهید کرد. درست مانند تگ‌های موقعیت، استیکرهای جغرافیایی نیز می‌توانند روی نقشه دیده شوند تا کاربران بتوانند تصاویر ویدیوهایی افراد دیگر را که در آن شهر یا منطقه خاص گرفته شده‌اند، ببینند. البته اگه پیج شما بسته باشد، از استیکرها تنها توسط فالوورهای شما قابل دیدن خواهند بود.

اینستاگرام تایید کرده که این تنها نسخه اولیه است به این ترتیب این استیکرها به زودی در مقیاس گسترده‌تر برای سایر شهرها ارسال خواهند شد. با توجه به اینکه فیسبوک و اینستاگرام طی ماه‌های گذشته بسیاری از قابلیت‌های مشابه اسنپ چت را به سرویس‌های خود اضافه کرده‌اند، این سوال پیش می آید که قابلیت تقلیدی بعدی این سرویس‌ها چه خواهد بود.

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها