یک کوله بردارید و به دل جاده و دشت و جنگل بزنید. اگر حتی یک بار هم این تجربه را از سر گذرانده باشید حتما می‌دانید چه لذت عجیب و غریبی دارد و اوج ماجراجویی است.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۲۰
ماجراجویی تمام عیار

حال تصور کنید همین تجربه را هر روز در میان زندگی شلوغ ماشینی و در دنیای مجازی تجربه کنید. بازی The Trail دقیقا همین تجربه را برایتان ایجاد کرده و شما را به یک ماجراجویی تمام عیار دعوت می‌کند. در این بازی شما به مناطق متنوع قدم می‌گذارید و از مناظر و محیط‌های زیبا لذت می‌برید؛ درست مثل یک جهانگرد. نکته جالب در مورد The Trail این است که برای کنترل آن تنها به یک انگشت نیاز دارید و قرار نیست تمام تمرکز و حواس شما را بگیرد.

با توجه به این ویژگی می‌توان نتیجه گرفت این بازی برای تمام گروه‌های سنی مناسب است و زیبایی بصری آن کاملا شما را جذب می‌کند. نکته جالب این که بازی آنلاین بوده و در جریان گشت و گذارهایتان ممکن است با کاربران دیگر برخورد کرده یا از شهر‌هایی که کاربران دیگر آن را دایر کرده‌اند، گذر کنید.

یک معلم مجازی

زمان تحصیلتان چقدر با کتاب‌های کمک‌درسی و حل‌المسائل سرو کار داشتید؟ کافی است کمی در درس‌هایتان ضعیف باشید تا مجبور شوید کوهی از کتاب‌های کمک‌درسی را با خود بار کنید و از سویی به سوی دیگر ببرید، اما اپلیکیشن «الفبا» شما را از شر خریدن کتاب‌های کمک درسی که ممکن است بیشتر آنها به کارتان نیاید، راحت می‌کند. برنامه «الفبا» یک معلم مجازی است که تنها کافی است عکس مسائل و صفحاتی از کتاب را که در حل آن عاجز مانده‌اید برای آن بفرستید تا حل مساله با توضیحات برایتان ارسال شود. همچنین علاوه بر این می‌توانید کتاب‌های آموزشی مورد نیاز خود را دانلود کرده و در محیط نرم‌افزار داشته باشید. نکته جالب دیگر در مورد الفبا، امکان اشتراک‌گذاری است و می‌توانید هر مساله یا هر صفحه‌ای را برای دوستان و همکلاسی‌های خود ارسال کنید. در آخر اگر حال حمل جزوه‌های خود را ندارید، می‌توانید آنها را هم به اپلیکیشن اضافه کنید تا دیگر خیالتان از بابت تمام درس‌ها، کتاب‌ها و جزوه‌ها راحت شود.

همنشینی صداها

شبکه‌های اجتماعی زیادی وجود دارد که می‌توانید تصاویر، ویدئوها، موسیقی‌های مورد علاقه و ... را با دوستان و دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اما قطعا صداها و حرف‌ها از مواردی است که در این بازار داغ شبکه‌های اجتماعی به حقشان نرسیده‌اند، حال story Corps دقیقا جایی برای اشتراک‌گذاری همین گپ‌ها و گفت و گوها و صداهای شماست. در این شبکه اجتماعی می‌توانید صدا به اشتراک بگذارید؛ از مصاحبه با یک شخصیت معروف گرفته تا گپ و گفت با پدربزرگ یا خواهرزاده کوچکتان. story Corps اولین شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری صداهای ذخیره شده است. شما می‌توانید دوستان خود را به آن دعوت کنید یا آنهایی را که عضو هستند جست‌و‌جو کرده و دنبال کنید. برای هر صدا می‌توانید یک عکس به‌عنوان کاور و متنی به عنوان توضیحات نیز انتخاب کنید.

سینمای حرفه‌ای در گوشی

یکی از برتری‌های همیشگی سیستم عامل آی‌او‌اس به اندروید، اپ‌های اختصاصی و باکیفیت است که باعث می‌شود کاربران گوشی‌های آیفون حسابی با آن فخر بفروشند، اما اپلیکیشن فوق‌العاده Cinema FV-5 Lite از آن اپ‌هایی است که قطعا کاربران آی‌او‌اس حسرت آن را خواهند خورد. این اپ یک ابزار تخصصی برای فیلمبرداری است و مانند یک دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای اجازه دسترسی به تنظیمات دستی را به کاربر می‌دهد؛ تنظیماتی فراتر از اپ پیش‌فرض دوربین گوشی. این اپ حتی امکان صدابرداری جداگانه را به شما می‌دهد و کافی است یک میکروفن به گوشی وصل کنید تا صدا را به صورت حرفه‌ای‌تر ذخیره کنید. این اپ همچنین از کیفیت تصویربرداری 4k نیز پشتیبانی می‌کند تا در این مساله نیز به یک اپ قدرتمند تبدیل شود. بدیهی است نسخه پولی Cinema FV-5 Lite قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد، اما برای خرید آن باید چهار دلار هزینه کنید.

هیجان در خیابان‌های تهران

شما در نقش یک پلیس موتورسوار در سطح شهر تهران دنبال دزدها و مجرم‌ها می‌گردید. بازی بسیار هیجان‌انگیز است، چون در خیابان‌های تهران اتفاق می‌افتد و همه قسمت‌های شهر و همین‌طور ماشین‌ها برای شما آشناست. در ضمن در این بازی از صدای دوبلورهای معروف استفاده شده است. این بازی در مقایسه با استاندارد بازی‌های ایرانی واقعا جذاب است. بیش از 32 هزار شیء در محیط بازی، بیش از 40 دقیقه نریشن، ده‌ها کلیپ انیمیشن سه بعدی و بیش از 40 موشن کمیک در بازی استفاده شده که فضای آن را بسیار حرفه‌ای می‌کند. در گشت پلیس عملیات‌ مختلفی انجام می‌دهید. در هر لحظه اطلاعاتی مانند نقشه، میزان سرعت، نام محله‌ای که در آن هستید و... روی صفحه نمایش داده می‌شود. با زوایایی مختلف از پشت موتور می‌توانید جلو را ببینید. در این بازی می‌توانید بدون انجام عملیات در حالت «گشت آزاد» در خیابان‌های مختلف تهران دور بزنید و از فضای بازی لذت ببرید.

سیاوش شهبازی

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها