یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال عنوان For Honor ساخته شرکت Ubisoft است که از زمان معرفی تاکنون توجه‌ زیادی را به خود جذب کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۶۹
وایکینگ، شوالیه و سامورایی

بازی در سبک اکشن قرار دارد و مبارزات آن با سلاح‌های سرد است. فضا و اتمسفر بازی ما را یاد جنگ‌های قرون وسطی می‌اندازد، ولی علاوه بر شوالیه‌های اروپایی، اسکاندیناوی‌های وایکینگ و ژاپنی‌های سامورایی نیز در بازی وجود دارند و به طور کلی ساختار بازی در مورد نزاع بین این سه جبهه است. هر کدام از این سه گروه، سلاح‌های ویژه‌ خود را داشته و از سبک مبارزه‌ منحصر به فرد بهره می‌برند و شخصی‌سازی‌های متفاوتی نیز دارند.

در بخش داستانی، اهداف ماموریت‌ها معمولا حمله به قلعه‌های گوناگون یا دفاع از آنها در برابر هجوم دشمنان است. به عبارت دیگر همه چیز طوری چیده شده تا شما بهانه‌ای برای درگیری بیشتر با سیستم مبارزه‌ بازی داشته باشید.

بخش چند نفره از دیگر ویژگی‌های اصلی For Honor به شمار می‌رود که می‌توانید همراه با دوستان با بازیکنان دیگر نبرد کنید. آنچه ابتدا بازی را نسبت به دیگر عناوینی که در این مسیر تلاش کرده‌اند متفاوت می‌کند، توجه ویژه به مبارزات تن به تن با فرماندهان لشکر دشمن بود. امیدواریم ساختار مراحل و مسیر بازی به گونه‌ای نباشد که مبارزات آن بشدت تکراری شده و آن انتظاری که از
For Honor می‌رود، برآورده نشود. بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC منتشر می‌شود.

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها