جام جم آنلاین - آرشیو

شش سایت مخصوص ساخت بازی با هوش‌مصنوعی

شش سایت مخصوص ساخت بازی با هوش‌مصنوعی

معرفی شش سایت مخصوص ساخت بازی با هوش‌مصنوعی را ادامه بخوانید.

نرم افزارهای سرگرمی اپل

نرم افزارهای سرگرمی اپل

برخی از نرم افزارهای سرگرمی اپل در ادامه معرغفی شده است.

ببینید | معرفی عجیب ترین بازی دونفره

ببینید | معرفی عجیب ترین بازی دونفره

بازی‎‌ های کامپیوتری امروزه توسط نوجوانان و جوانان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و بازی های مختلفی در ژانرهای مختلف ساخته شده است.

پانزده بازی برتر PS5

پانزده بازی برتر PS5

از نظر وفاداری بصری و قدرت روی کنسول‌ها، این نسل متعلق به پلی استیشن 5 بوده است. از عناوین انحصاری گرفته تا عناوین بین نسلی، دامنه بسیار شگفت انگیز است با این که فقط دو سال از عرضه کنسول می‌گذرد. به 15عنوان روی کنسول نگاهی می‌اندازیم که تصاویری خیره کننده ارائه می‌دهند.

یک دستگاه بازی به اندازه یک سکه

یک دستگاه بازی به اندازه یک سکه

با معرفی Arduboy Mini یک سیستم بازی دستی جدید رونمایی شده که در حال حاضر در کیک‌استارتر در دسترس قرار گرفته و حجم آن به اندازه یک سکه است و به راحتی در جیب شما جا می‌شود. این کنسول کوچک از طراحی گیم‌بوی الهام گرفته و ادامه Arduboy اصلی است که البته نسبت به سیستمی که توسط سازنده کوین بیتس در سال 2016 منتشر شد، نسخه‌ای با حجم کمی بیشتر است.

ترمز «بازی‌های اپیک» کشیده شد

ترمز «بازی‌های اپیک» کشیده شد

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اعلام کرده که در یکی از آخرین اقدامات خود، بزرگترین منتقد سیاست‌های اپل یعنی اپیک گیمز را به دلیل نقض حریم خصوصی کودکان بیش از نیم میلیارد دلار جریمه کرده است و طی توافقی که بین این کمیسیون و اپیک گیمز انجام شده این شرکت باید ۵۲۰ میلیون دلار پرداخت کند.

سونی با PS5 جدید می‌آید

سونی با PS5 جدید می‌آید

ماه گذشته دومین سالگرد عرضه پلی‌استیشن5 بود. علی‌رغم دستیابی به شاخص‌های عملکرد مناسب، این احساس وجود دارد که نیاز به نسل جدید PSخیلی زود از راه رسیده است. محدودیت‌های متعدد در زنجیره تامین، توان خرید و دستیابی به PS5 را در ماه‌های ابتدایی عرضه آن به کاری بسیار دشوار تبدیل کرد. الان اما وضعیت رو به بهبود بوده و فروش کنسول به رسیده است. در این میان برخی شایعات در مورد توسعه پلی‌استیشن6 به گوش‌ می‌رسید اما به نظر می‌رسد که سونی در واقع بازار را برای عرضه PS5 Pro آماده می‌کند.

از horizon تا ماریو کارت

از horizon تا ماریو کارت

اولین انتخاب ما برای بهترین بازی رانندگی دهه و بازی‌ای که با دقت بیشتری عشق ما به ماشین‌ها را نشان می‌دهد، سری Horizon است که سال ۲۰۱۲ به اجبار سرگرمی را به Forza تزریق کرد و فهرست کامل خودروهای آن را گرفت و به شما قابلیت بازی در یک جهان باز برای لذت بردن از آن ماشین‌ها را داد. هوریزن ۴، یکی از اعتیادآورترین بازی‌ها بود و تغییر آب‌وهوای فصلی را نیز معرفی کرد. در یک محیط فشرده از حومه بریتانیا تنظیم و معرفی شده است. مهم‌تر از همه، در حالی که خودروهای واقعی را در خود جای داده است، فقط برای واقع‌بین بودن نسبت به ماشین‌های موجود وقت صرف نمی‌کند. در عوض، نوعی ماجراجویی خودرویی است که می‌توانید در مورد آن خیالپردازی کنید. خودروهای خیالی که هرگز نمی‌توانید در زندگی واقعی به آن دست یابید، چرا که در دنیای واقعی دیوارهای سنگی به طور قابل ملاحظه‌ای محکم هستند و فرود آمدن با یک پرش ۱۰۰۰فوتی با بوگاتی شیرون، هزینه چند هزار دلاری به همراه دارد.

چطور پینگ را کاهش دهیم؟

چطور پینگ را کاهش دهیم؟

گیمرهای آنلاین به‌خوبی درد لگ و تار بودن گرافیک را به‌دلیل نرخ پینگ بالا می‌دانند. پینگ بالاتر می‌تواند به معنای تفاوت بین پیروزی و شکست در یک بازی تیراندازی اول شخص باشد. در این مواقع نه‌تنها ممکن است هدف خود را از دست بدهید، بلکه ممکن است جان خود را نیز از دست بدهید. در این پست، ما در مورد چگونگی کاهش پینگ، بهبود سرعت اینترنت و به طور کلی تجربه بازی بهتر صحبت خواهیم کرد.

سونی، پلی‌استیشن را گران کرد

سونی، پلی‌استیشن را گران کرد

سونی هفته گذشته خبرهای بدی را برای دوستداران خود منتشر کرد و به دنیای بازی اطلاع داد که قیمت کنسول پلی‌استیشن5 خود را در مناطق خاصی افزایش خواهد داد. این شرکت در اطلاعیه خود نوشته است: «اقتصاد جهانی دچار چالش شده است که بدون شک بسیاری از شما در سراسر جهان آن را تجربه می‌کنید. ما شاهد نرخ‌های بالای تورم جهانی و همچنین روند نامطلوب ارز هستیم که بر مصرف‌کنندگان تأثیر گذاشته و بر بسیاری از صنایع فشار وارد می‌کند. بر‌اساس این شرایط اقتصادی چالش‌برانگیز، تصمیم دشواری را برای افزایش قیمت خرده‌فروشی پلی‌استیشن 5 در بازارهای منتخب در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، ‌آمریکای‌لاتین و همچنین کانادا گرفته‌ایم. افزایش قیمت در ایالات متحده وجود نخواهد داشت.»

فوتبالِ نه‌چندان جذاب

فوتبالِ نه‌چندان جذاب

لیگ نبرد جنگ‌های مارو یکی از اتوماتیک‌ترین بازی‌های ورزشی ماریو است که من بازی کرده‌ام. به نظر می‌رسد جدیدترین بازی کمپانی ماشروم در مورد فوتبال، این ورزش را جدی می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد در صورت اقتضای موقعیت پاس‌ها، تکل‌ها، جاخالی دادن و لغو حرکات پیش‌آمده را به‌صورت متنوع انجام دهید.

شبح دوبعدی سامورایی

شبح دوبعدی سامورایی

بازی Trek to Yomi به اندازه اسمی که پیش از عرضه برای خود دست‌وپا کرده بود بازی بزرگ یا تاثیرگذاری نیست. با این‌که بازی یک اکشن دوبعدی پر از ایده‌های مختلف است اما درنهایت یک بازی با تم سامورایی شبیه فیلم‌های سینمایی باقی می‌ماند.

سوئینی تاد با کلاشنیکف

سوئینی تاد با کلاشنیکف

در حالی سال ۲۰۲۲ را با یک سوم ابتدایی‌اش به پایان می‌رسانیم که یک بتل رویال جدید در بازار بی‌انتهای عناوین این ژانر منتشر شده است.

از توکیو با عشق

از توکیو با عشق

استودیو شماره ۴ کپکام و استودیو Clover که بعدا توسط بعضی از بزرگ‌ترین بازی‌سازان شرقی هدایت می‌شد، بخشی از میراث عناوین ترسناک و اکشن ادونچر دهه ۲۰۰۰ است.

میراث جنگ ستارگان

میراث جنگ ستارگان

بازی LEGO Star Wars The Skywalker Saga جدیدترین نسخه بازی‌های لگو است که خیلی‌ها آن را دست کم می‌گرفتند اما یکی از پرجزئیات‌ترین بازی‌ های لگو و یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده بر اساس سری فیلم‌های استار وارز است.

رقص با گرگ‌ ها

رقص با گرگ‌ ها

بازی Weird West به عنوان یکی از شگفتی‌های سال جدید میلادی شناخته می‌شود. اثر جدید رافائل کولانتونیو و تیمی که سه سال پیش از استودیوی خود یعنی آرکین جدا شدند تا استودیویی مستقل باعنوان WolfEye Studios را تأسیس کنند.

بازگشت باشکوه گرن‌ توریسمو

بازگشت باشکوه گرن‌ توریسمو

گرن‌ توریسمو سال‌ها به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمادهای برند پلی‌استیشن و سبک اتومبیلرانی شبیه‌ساز شناخته می‌شد.

یاران حلقه

یاران حلقه

از زمان پخش افسانه دارک سولز به عنوان سخت‌ ترین بازی دنیا، نزدیک به ۱۰سال می‌گذرد. فرام سافتور با دیمنز سولز و بعدا ادامه دادن آن در دنباله معنوی‌اش یعنی سری بازی‌های دارک سولز، نه فقط چالشی جدید بلکه دست به خلق سبک گیم‌پلی جدیدی زد که به تنهایی منبع اقتباس بازی‌های زیادی شد.

افق‌ های پلی‌ استیشن در غرب وحشی

افق‌ های پلی‌ استیشن در غرب وحشی

استودیوی گوریلا گیمز یکی از مهم‌ترین مهره‌های استودیوهای جهانی پلی‌ استیشن در دهه اخیر بوده‌است. بعد از این که گوریلا گیمز تصمیم گرفت اثر جدید و متفاوتی را پس از مجموعه بازی‌های Killzone خلق کند، ایده‌های اولیه برای ساخت Horizon Zero Dawn شکل گرفت.

بیل را بکش!

بیل را بکش!

بازی‌ های مبارزه‌ای سال‌هاست دچار تعدد و یکنواختی عجیبی شده‌اند. حتی بزرگ‌ترین بازی‌های این ژانر از جمله مورتال کامبت، تکن و استریت فایتر هم گاهی دچار بحران هویتی می‌شوند و بیشتر نیازهای تورنمنت‌های رسمی و بازیکنان حرفه‌ای را برآورده می‌کنند تا مخاطبانی که به دنبال یک بازی ویدئویی برای سرگرم شدن هستند.

1 صفحه

نیازمندی ها