رئیس کمیته ملی المپیک درباره مهاجرت کیمیا علیزاده توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۴۴۸۸۷
توضیحات رئیس کمیته ملی المپیک درباره مهاجرت کیمیا علیزاده

به گزارش جام جم آنلاین ، سیدرضا صالحی در حاشیه همایش ورزش و زن با اشاره به حضور زنان ایرانی در میادین بین المللی گفت: زنان ما نشان دادند هر جا بوده خوش درخشیدند که نمونه آن را در بازیهای آسیایی جاکارتا دیدید. ما باید بتوانیم امکانات و سخت افزار را برای زنان فراهم کنیم؛ در این صورت جامعه احساس عدالت می کند و در دنیا هم تاثیر خود را خواهد گذاشت. در سفر اخیری که به لوزان داشتیم در همه صحبت ها تاکید به حضور زنان است، در صورت محقق شدن برنامه می توانیم در دنیا با صدای بلند صحبت کنیم.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: ما تضمین کردیم امنیت حضور زنان را در ورزشگاه تامین خواهیم کرد، در این صورت مردان حریم اخلاقی را هم رعایت می کنند. ما مسیرمان را ادامه می دهیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که با وجود همه حمایت ها برخی ورزشکاران مثل علیزاده حمایت مهاجرت می کنند، تصریح کرد: وقتی از توسعه صحبت می کنیم هم فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و فرهنگی است. درباره مهاجرت ورزشکاران از شما تقاضا می کنم آن را تخریبی نبینید. چندین هزار نفر مهاجرت می کنند که در بین آنها چند ورزشکار هم هست. من الان دنبال انگیزه شناسی نیستم. باید ببینیم چند میلیون مهاجرت می کنند و چند نفر داخل کشور می شوند. عمدتا کسانی که مهاجرت می کنند، انگیزه سیاسی ندارند و انگیزه ثانوی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها