مل مل مهمان ویژه چهارمین نمایشگاه «توانمندی های روستاییان و عشایر» در تهران می شود.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۳۹
«مل مل» به نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر می رود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه کودک، برنامه محبوب «مل مل» از شبکه کودک سیما در روزهای شنبه 26 و یکشنبه 27 مرداد بصورت زنده و با هدف پوشش رسانه ای این رویداد ویژه کودکان از سالن 14 نمایشگاه بین المللی تهران اجرا و پخش خواهد شد.

استقبال و مشارکت های مردمی از اجراهای صحنه ای و میدانی برنامه تلویزیونی مل مل باعث خواهد شد رویدادهای فرهنگی و اجتماعی همچون نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر با رونق بیشتر و حضور فعال تر کودکان و خانواده ها برگزار شوند.

محمود سلامیان تهیه کننده و کارگردان این برنامه دراین باره عنوان کرده است آیتم جدید خیمه شب بازی که میزبان عروسک های نمایشی و ابداعی ململک و گل گلک است هم در طول این ویژه برنامه تلویزیونی با هدف آشنایی با فرهنگ روستایی و عشایری اجرا خواهد شد.

این نمایشگاه هرساله با هدف نمایش توانمندی های تولیدی و فرهنگی خانواده های روستایی و عشایر کشور برگزار می شود که در این دوره سالنی ویژه کودکان طراحی و اختصاص یافته است تا کودکان با روش های جذاب دیداری با زندگی روستایی و عشایری آشنا شوند.

ویژه برنامه مل مل در 2 قسمت 54 دقیقه ای و با اجرای خانم گلی و فرشاد و همچنین با حضور عروسکهای دوست داشتنی بچه ها، مل مل، بزباش و بزرگ آقا در روزهای 26 و27 مرداد از محل نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 14 و از ساعت16 بصورت زنده به روی آنتن شبکه کودک سیما خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها