شرکت مازراتی چند محصول جدید با پکیج‌های GT Sport تولید کرده که قرار است در سال ۲۰۲۰ آن‌ها را رونمایی کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۶۵۱
رونمایی شرکت مازراتی از عناوین منحصر به فرد (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۲۰ زمانی است که شرکت مازراتی بالاخره دست به معرفی عناوین مورد انتظار خود، یعنی خودرو‌های اسپرت، می‌زند.

در حالی که معرفی کامل خودرو در ماه مِه اتفاق می‌افتد، این شرکت اقدام به انتشار خبری درباره محصول خود کرده است.

برای عناوین سال ۲۰۲۰ محصولات منحصر به فرد و محدود از عنواین Edizione Ribelle به همراه یک پک جدید از GT Sport در راه است.

از عنواین منحصر به فرد ذکر شده تنها ۲۲۵ عدد خودرو منتشر خواهد شد که شامل ۱۰۰ عدد Ghibli S Q4 در کنار ۱۰۰ عدد Levante S و ۲۵ عدد Quattroporte S Q4 است.

آن چیزی که این محصولات را منحصر به فرد کرده است، برخورداری از رنگ و جنس بدنه ظریف Nero Ribelle Mica و و پکیج Nerissimo است که یک رنگ سیاه خاص را ایجاد کرده است حتی لوله اگزوز و فرمان نیز سیاه هستند.

در کنار تمام رنگ‌های مشکی در داخل و خارج خودرو، رنگ قرمز باعث ایجاد یک تفاوت رنگی جذاب در خودرو شده است.

این تفاوت رنگ و سبک زیبا با استفاده از چرم روی صندلی‌ها وقسمت‌هایی از داشبورد و بدنه ایجاد شده است.

در عین حال قسمت کنسول خودرو از یک طراحی رشته‌ای کابنی برخوردار است. نکته جالب درباره طراحی‌های جزئی این خودرو آن است که بر خلاف همیشه، شرکت مازراتی تلاش کرده با عقب‌تر بردن لوگوی خود تفاوتی ایجاد کند.

در مواقع دیگر این شرکت از برآمدگی جزئی بر روی فرمان، داشبورد و کناره صندلی‌ها برای تزئینات داخلی استفاده می‌کند. همچنین این شرکت معمولا قابلیت تهویه هوا بر روی صندلی‌های خود اعمال می‌کند.

این خودرو ارتقا یافته یک تفاوت کوچک دیگر نیز دارد و آن وجود لوگو با عنوان Rebel Edition بر روی کنسول است.

برای مدل‌های جدید GranSport در‌هایی نرم‌تر از همیشه، فرمان جدید و تعدادی سیستم‌های امنیتی قرار داده شده است که شامل راهنمای نقاط کور خودرو، اعلام خطر از مشکلات پیش و رو در جاده و دید اطراف توسط دوربین است.

بر طبق گفته‌های شرکت مازراتی، پکیج GT Sport در خودرو‌های Ghibli، عناوین Quattroporte و شاسی‌بلند‌های Levante قابل اجرا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها