فرمانده انتظامی البرز گفت: ۳ نفر از لیدر‌های اصلی اغتشاشات اخیر در منطقه محمد شهر کرج که با خاموش کردن خودرو و ایجاد راهبندان افراد را تحریک می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۲۸
دستگیری سه لیدر اغتشاشات در محمدشهر کرج

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پس از اعلام سهمیه بندی سوخت، ۳ نفر در منطقه محمد شهر کرج با خاموش کردن خودروی خود در خیابان نسبت به این موضوع اعتراض و اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کردند.

او در ادامه گفت: این افراد فرصت طلب با تحریک افراد و ایجاد تجمع‌های غیرقانونی عامل شکل گیری هسته اولیه اغتشاش و آسیب به اموال دولتی در منطقه محمد شهر کرج بودند.

سردار محمدیان با اشاره به این که ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی پیچیده این ۳ متهم زن را شناسایی و در اقدامی غافلگیر کننده آنان را دستگیر کردند، افزود: قانون به شدت با این گونه افراد که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با قدردانی از حمایت‌ها و همکاری خوب مردم استان با پلیس گفت: دستگیری کلیه عوامل نا امنی روز‌های اخیر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها