گفت‌و‌گو با علیرضا بیرانوند در روزهای قرنطینه

قهرمانی با پرسپولیس را تکرار می‌کنیم

علیرضا بیرانوند در یك نظرسنجی بسیار مهم قرار گرفته و كنفدراسیون فوتبال آسیا از مخاطبان خود درخواست كرده تا بهترین فوتبالیست آسیایی حاضر در ادوار جام جهانی را انتخاب كنند. تنها ایرانی حاضر در این فهرست، بیرانوند است كه به خاطر بازی‌های درخشان در جام‌جهانی 2018 روسیه انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۳۴

علیرضا در این مورد به خبرنگار جام‌جم گفت: «افتخار می‌كنم توانستم جایی برای خود در این نظرسنجی بسازم.این بهترین اتفاق برای من است و حضور در این لیست اهمیت فوق العاده‌ای دارد زیرا مردم باید از بین گزینه‌های دیگری چون سامی الجابر، پارك جی سون و... یك نفر را انتخاب كنند. البته نكته دیگر هم این است كه تنها یك دروازه بان و یك بازیكن ایرانی در این نظرسنجی حضور دارد و این موضوع برایم لذت بیشتری به همراه دارد.»

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با اشاره به تعطیلی لیگ به خاطر شیوع بیماری كرونا افزود: «واقعا همه از این وضعیت كلافه شده‌اند. سلامتی مردم مدتی است كه به خطر افتاده و همه باید دعا كنیم تا این ویروس از زندگی مان بیرون برود. همچنین باید از كادر پزشكی و درمانی در همه بیمارستان‌های ایران هم تقدیر و تشكر كنم كه با تمام وجودشان پای كار ماندند و به درمان بیماران در این شرایط پرداختند.

امیدوارم به شكل شایسته‌ای از آنها تقدیر و تشكر شود. مردم هم باید بیش از اینها مسائل بهداشتی را رعایت كنند تا خدای ناكرده به این بیماری مهلك دچار نشوند. سلامتی مردم از هر چیزی مهم تر است و در این شرایط، هیچ كس دلش نمی‌خواهد به بهانه فوتبال، شاهد رشد دوباره بیماری كرونا باشد.»

از او در مورد لژیونر شدنش در پایان فصل و حضور در لیگ بلژیك هم پرسیدیم كه این طور پاسخ داد: «من با باشگاه آنتورپ قراردادی منعقد كردم اما می‌بینید كه وضعیت نه تنها در ایران بلكه در همه دنیا خراب است. نمی‌توانیم نسبت به اتفاقاتی كه رخ می‌دهد، بی توجه باشیم. باید قبول كنیم این مشكلات مختص كشورمان نیست.

با این حال من همیشه آماده هستم تا پیشرفت كنم. قبل از لژیونر شدن، دوست دارم با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ امسال برسم و چهار قهرمانی پشت سر هم را تجربه كنم. ما تا همین جای كار هم قهرمان هستیم و فقط مانده مسوولان سازمان لیگ، تصمیم نهایی شان را در مورد بازی‌ها
اعلام كنند.»

بیرانوند گفت: «همه مان اعتقاد داریم هیچ چیز به اندازه حفظ سلامتی مردم مهم نیست. اگر تصمیم بر این بود كه بازی‌ها را برگزار كنند، ما هم با تمام قدرت به مسابقات برمی گردیم و برای قطعی كردن قهرمانی می‌جنگیم. اگر هم برگزار نشد، امیدوارم سازمان لیگ بر اساس قانون و عدالت، یك تصمیم بدون عیب و نقص بگیرد و خیال همه را راحت كند.»

گروه ورزش روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها