دانشگاه آمریکایی «جانز هاپکینز» از ثبت ۱۵۸۳۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ۲۶۱ هزار نفر و تعداد قربانیان نیز به بیش از ۷ هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۳۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، آمار جدید جان باختگان و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا سیر صعودی را در این کشور نشان می‌دهد.

دانشگاه آمریکایی «جانز هاپکینز» که روزانه تعداد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را رصد می‌کند، بامداد امروز در تازه ترین آمار خود از ثبت 15837 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 261 هزار نفر رسید.

دانشگاه هاپکینز همچنین اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته حدود 1000 نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند تا تعداد قربانیان این ویروس در ایالات متحده به بیش از 7 هزار نفر برسد.

یک مقام ارشد حوزه بهداشت و درمان آمریکا پیش‌بینی کرد که در صورت ادامه این روند، ممکن است شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا حتی به رقمی بین 100 تا 200 هزار نفر برسد.

ترامپ همچنین از ترس شیوع گسترده کرونا دستورالعمل‌های ویژه مربوط به «فاصله اجتماعی» را تا 30 آوریل در این کشور تمدید کرد.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که دو هفته آینده از لحاظ گسترش شیوع کرونا در این کشور، بسیار سخت و پیک شیوع این ویروس خواهد بود.

انتهای پیام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها