بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبل از بازی با پرتغال در جام جهانی روسیه، کریستیانو رونالدو نگاه تحقیرآمیزی به بازیکنان ایران داشت ولی این نگاه به ضرر پرتغال شد.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، وحید امیری با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: وقتی استقبال مردم از تیم ملی بعد از بازگشت به ایران را دیدم فهمیدم آنها خیلی پیگیر تیم ملی هستند و بازی هایمان به آنها انرژی داده است. جام جهانی اتفاقات زیادی داشت. درست است صعود نکردیم ولی بازی‌هایمان هیجان انگیز بود و تیم ما با سربلندی به کشور بازگشت. همین که توانستیم عملکرد مثبتی داشته باشیم خوب بود.

ملی پوش فوتبال ایران ادامه داد: خیلی از هواداران شاید فکر نمی کردند من از اول در ترکیب تیم ملی باشم ولی با دعای مردم و تلاش خودم نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کردم و در ترکیب قرار گرفتم.

امیری در خصوص «لایی» زدنش به جرارد پیکه مدافع سرشناس اسپانیا در بازی مقابل این تیم، تاکید کرد: در فوتبال یکسری اتفاقات رخ می دهد که وقتی بعداً مرور می کنی می گویی آیا من بودم آنرا رقم زدم؟ در بازی با اسپانیا سانتر اولم به پیکه خورد و در بازگشت دوباره روی دستم آمد که توپ را بگیرد. خودم هم باورم نمی شد که توپ را - از بین پاهای پیکه- رد کرده ام ولی سانتری هم که کردم، خوب بود. ای کاش آن سانتر گل می شد.

نگاه رونالدو به بازیکنان ایران در جام جهانی روسیه تحقیرآمیز بود

وی همچنین در خصوص برخورد کریستانو رونالدو با بازیکنان ایران پیش از بازی با پرتغال در راهروی منتهی به زمین مسابقه اظهار کرد: رونالدو بازیکن کمی نیست و همه دنیا دوستش دارند. من او را به خاطر تلاشش ستایش می کنم ولی در آن لحظه رونالدو نگاه تحقیرآمیزی به بازیکنان ایران داشت.

نگاه رونالدو به بازیکنان ایران در جام جهانی روسیه تحقیرآمیز بود

امیری افزود: قبل از بازی با پرتغال خیلی از بازیکنان ایران به هم روحیه می دادند ولی رونالدو در یک نگاه ما را کوچک دید. در جریان مسابقه دیدید که علیرضا (بیرانوند) آن اتفاق بزرگ را رقم زد (پنالتی رونالدو را مهار کرد) و پرتغال جلوی ما زانو زد و ۱۱ نفره دفاع می کرد. آن «کوچک دیدن» ایران به ضررشان شد. خدا را شکر بازی قابل قبولی مقابل پرتغال انجام دادیم.

ملی پوش فوتبال پرسپولیس که در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی مشغول به تحصیل است، گفت: پیش بردن فوتبال و تحصیل همزمان راحت نیست. پدرم همواره مرا نصیحت می کرد و می گفت کاری که دوست داری را در اولویت بگذار. اگر شرایط ایده آل داشتم الان باید دانشجوی دکترا می بودم. ولی چون به خاطر اردوهای باشگاهی و ملی غیبت های زیادی (در دانشگاه) داشتم شرایط سخت شد. تمام تلاشم این است که بتوانم شاید خیلی کوچک روی نوجوانان موثر باشم. امیدوارم از نظر اخلاقی و فنی تاثیرگذار باشم.

امیری که تاکنون در پنج دربی مقابل استقلال بازی کرده است، گفت: سال اول که به پرسپولیس آمدم، بازی رفت در دربی مصدوم بودم. از بازی برگشت همان سال خاطره خوبی ندارم چون تیممان خوب بازی می کرد و حتی از استقلال پیش افتادیم ولی متاسفانه شاید روی یک غفلت و اینکه بازی را راحت گرفتیم، شکست خوردیم. همیشه «از قبل برنده بودن» آدم را دچار شرایط سخت می کند.

وی در پاسخ به این سئوال که ارزشمندترین بازیکن سال ۱۳۹۸ پرسپولیس چه کسی است؟ تاکید کرد: باتوجه به بازی هایی که انجام دادیم، مهدی ترابی را انتخاب می کنم. خیلی از مسابقات گره خورده بود و ترابی با یک ضربه و حرکت بازی را در می آورد.

بازیکن پرسپولیس همچنین از سیدجلال حسینی به عنوان مرد سال این تیم نام برد و خاطرنشان کرد: همه باید برای سیدجلال بلند شوند. کسی که در این سن با این قدرت و توانایی بازی می کند جای تشویق دارد.

امیری که در برنامه «نوروز فوتبالی» حاضر شده بود، در خصوص اینکه قرار بود بعد از جام جهانی روسیه خیابانی در شهر خرم آباد به نام او و علیرضا بیرانوند شود، گفت: باید بگویم مسئولان شهر برای ما سنگ تمام گذاشتند. خیابانی به نام من نشد و به شخصه فکر می کنم کارمان در این حد نبود که این اتفاق بیافتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها