وزیر کشور گفت: این بیماری به خاطر به دلیل عدم رعایت یا بی‌مبالاتی‌هایی که احتمالا صورت بگیرد می‌تواند مجددا با همان شیوه و مشکلات افزایش پیدا کند، پس ما در جامعه تا نهایت موضوع که می‌تواند کشف دارو و واکسن های موثر یا اقدامات بالای بهداشتی باشد، با این خطر مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۵۹

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه برگزاری جلسه کمیته اجتماعی - انتظامی مقابله با کرونا در این‌باره اظهار کرد: اگر موضوع «باز فعالیت» در حوزه‌های مختلف اتفاق افتد مردم خوب ما باید بدانند «باز فعالیت» به معنای رفع بیماری یا کنترل و مدیریت قطعی این بیماری نیست.

وی ادامه داد: این بیماری به خاطر عدم رعایت یا بی‌مبالاتی‌هایی که احتمالا صورت بگیرد می‌تواند مجددا با همان شیوه و مشکلات افزایش پیدا کند، پس تا نهایت موضوع که می‌تواند کشف دارو و واکسن های موثر یا اقدامات بالای بهداشتی باشد ما در جامعه با این خطر مواجه هستیم و راه پیشگیری نیز همین اقدامات از جمله فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری فیزیکی است که تا کنون مطرح شده است.

وزیر کشور گفت: در فاصله اندازی اجتماعی اقدامات خوبی انجام شده که باید ادامه دهیم و فاصله اندازی های فیزیکی را هم رعایت کنیم تا اطمینان ۱۰۰ درصد حاصل شود، چون برخی از نگرش هایی که در جلسه مطرح شد مبتنی بر این بود که آیا از هر تاریخی که فعایت‌ها آغاز شود به منزله اطمینان بخشی کامل به مردم است که باید گفت حتما اینطور نیست.

رحمانی فضلی افزود: دوستان ما در وزارت بهداشت کماکان اصرار بر این دارند که تمام ملاحظاتی که تا کنون از سوی مردم باید رعایت می‌شده، باز هم رعایت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها