سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران را پیکارهای معرفی کرد که در آن تیم‌های کوچکتر مقابل بزرگان شگفتی‌ سازی کردند.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۵۶

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به وضعیت رقابت‌های جام حذفی در کشورهای عضو خود در فصل جاری پرداخت.

این رسانه نوشت: فصل 2020-2019 ثابت کرد جادوی مسابقات جام حذفی در نقاط مختلف آسیا همچنان زنده است. از عربستان تا قطر و از امارات تا ایران، تیم‌های کوچکتر با تمام قوا در این مسابقات حضور یافتند و برای رسیدن به موفقیت و مرحله پایانی جنگیدند.

این رسانه در مورد جام حذفی ایران (حذفی کاپ)‌ نوشت: شگفتی‌ها در جام حذفی فوتبال ایران خیلی زود نمایان شدند. فجرسپاسی دسته دومی در مسابقه‌ای 120 دقیقه‌ای با فولاد خوزستان به تساوی 2 بر 2 رسید و در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.فجر مقابل تیم قدرتمند استقلال جنگید و در 90 دقیقه مقابل حریف به تساوی بدون گل رسید.در حالیکه در وقت اضافه با دریافت 3 گل، رویاهایش تخریب شدند.

این رسانه ادامه داد: نفت مسجد سلیمان مقابل تیم شهرخودرو، یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.ذوب‌آهن نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 مقابل مس کرمان 4 بر 2 بازنده شد.در مرحله یک چهارم نهایی نفت مسجد سلیمان به حرکت خیره‌کننده‌اش ادامه داد و مقابل تیم لیگی شاهین بوشهر 3 بر 2 برنده شد تا به مرحله نیمه نهایی برسد. آنها پرسپولیس و تراکتور را به همراه خویش می‌بینند. ضمن آنکه بازی یک چهارم نهایی استقلال و سپاهان هنوز انجام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها