همزمان با دهه مبارک فجر از 34 کشاورز نمونه ملی و استانی در شهرکرد تجلیل شد.
کد خبر: ۱۲۴۶۷۳۰
تجلیل از 34 کشاورز نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، همزمان با دهه مبارک فجر، از 34 نمونه ملی و استانی در بخش کشاورزی با حضور محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی و جمعی از مسئولان استانی در شهرکرد تجلیل شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در این همایش با اشاره به پیشرفت‌های بخش کشاورزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عمده محصولات مصرفی ما در بخش کشاورزی از خارج کشور وارد می شد، اما امروزه به یرغم تمامی مشکلات و تحریم ها عمده محصولات کشاورزی را در کشور تولید می کنیم.

محمدرضا طلایی با تأکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در نهاده های کشاورزی، سموم و بذر وجود ندارد، افزود: افزایش بهره وری در بخش کشاورزی نیازمند دانش جدید است و این دانش در کشور وجود دارد که باید به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به تدوین برنامه الگوی کشت در کشور، گفت: این تکلیف را مجلس شورای اسلامی به وزارت جهادکشاورزی محول کرد که در صورت تصویب این برنامه، الگوی کشت در کشور اجرایی می‌شود.

طلایی با اشاره به حمایت دولت از محصولات فناورانه در بخش کشاورزی افزود: دولت برای تسریع در صدور مجوزها، اعطای تسهیلات بانکی و مشارکت آمادگی دارد، زیرا امروز نیاز اصلی ما تهیه ریزمغذی ها برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها