100 هزار قطعه ویژه صنایع فولادی در شرکت دیرگداز زاگرس سفیددشت تولید می شود.
کد خبر: ۱۲۴۶۷۲۶
تولید 100 هزار قطعه ویژه صنایع فولادی در سفیددشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرمایه گذار و مدیرعامل شرکت دیرگداز زاگرس سفیددشت گفت: تولید 25 هزار قطعه مورد نیاز صنایع در دستور کار این شرکت قرار دارد و با فعالیت این کارخانه، واردات برخی فرآورده های نسوز از چین و هند قطع شده است.

عبدالحمید فرهی در آیین بهره برداری از خط تولید جدید شرکت دیرگداز زاگرس در شهرک صنعتی سفیددشت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: با افتتاح کارخانه دیرگداز‌های ویژه زاگرس، ایران در زمره پنجمین کشور تولید کننده در زمینه قطعات ویژه نسوز قرار گرفت.

وی گفت: شرکت دیرگداز زاگرس برای تأمین مواد اولیه مجتمع فولاد مبارکه 500 میلیارد ریال قرارداد منعقد کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان در سفر دو روزه به چهارمحال و بختیاری چندین طرح صنعتی و تولیدی را در استان بهره برداری کردند.

از ابتدای امسال تاکنون 450 فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری 17 هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری صادر شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 54 درصد رشد داشته است.

هم اکنون 900 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 33 هزار میلیارد ریال و اشتغال 20 هزار نفر و 191 معدن با سرمایه گذاری یکهزار و 950 میلیارد ریال و اشتغال یکهزار و 600 نفر در چهارمحال و بختیاری فعال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها