تیم‌ ملی والیبال ایران با برتری در همه‌ فاکتورهای بازی، با نتیجه ۳ بر صفر چین را شکست داد.
کد خبر: ۱۲۴۴۵۰۵
تیم‌ ملی والیبال ایران با برتری کامل برابر چین به نیمه نهایی رسید

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (پنج‌شنبه) ۱۹ دی ماه، در آخرین بازی خود از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قاره آسیا، با برتری در همه فاکتورها سه بر صفر (۲۲-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۱-۲۵) تیم ملی چین را شکست تا به عنوان صدرنشین گروه A، راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

در این بازی تیم ملی ایران ۵۲ امتیاز از آبشار، ۵ امتیاز از دفاع روی تور و ۲ امتیاز سرویس کسب کرد. ۱۶ امتیاز بازیگنان کولاکوویچ نیز از خطاها و اشتباهات بازیکنان حریف به دست آمد.

تیم میزبان نیز ۳۸ امتیاز از آبشار، ۲ امتیاز از دفاع روی تور‌و تنها یک امتیاز از سرویس به دست آورد. ۲۲ امتیاز این تیم نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب شد.

شهرام محمودی با کسب ۱۶ امتیاز برای ایران، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، همچنین پوریا فیاضی نیز ۱۳ امتیاز به دست آورد. برای چین نیز "لیبین لیو" ۱۲ و "دائوشوآیی جی" ۷ اکتیاز کسب کردند.

مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات روز شنبه ۲۱ دی کاه برگزار می‌شود که ساعت ۱۱:۳۰ تیم ملی قطر (اول گروه B) با تیم ملی چین (دوم‌ گروه A) دیدار می‌کند و تیم ملی ایران (اول گروه A) ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم ملی کره‌جنوبی (دوم ‌گروه B) به میدان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها