یکی از ادمین‌هایی که نسبت به بدبینی و ناامنی و جنگ روانی علیه مسئولان و مردم قدرشناس در کانالی با نام عیان نیوز فعالیت می‌کرد، طی یک عملیات دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۴۳۷۰۰
دستگیری ادمین یک کانال تلگرامی تخریب‌گر توسط سازمان اطلاعات سپاه

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن تایید تشکیل پرونده قضایی برای ادمین کانال عیان نیوز و جلوگیری از فعالیت مجرمانه این کانال با صدور دستور قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل اظهار داشت: پرونده کیفری برای برخورد بدون اغماض با متخلفان فضای مجازی در اردبیل تشکیل و با متخلفان در این حوزه برخورد قانونی و بدون اغماض مبنای کار قرار داد.

طباطبایی افزود: تخریب و توهین توسط برخی فعالان فضای مجازی در چند مدت اخیر مشاهده شده که در این زمینه پرونده کیفری برای این افراد تشکیل و موضوع به صورت دقیق از طریق واحد واکنش سریع به جرائم در فضای مجازی دادسرای اردبیل و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در دست پیگیری و اقدام است که با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

او گفت: نشر اکاذیب و توهین و تخریب در فضای مجازی مغایر با قوانین نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است و با متخلفان بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد می‌شود.

تقدیر فعالان مجازی و اصحاب رسانه استان اردبیل از دستگاه قضا و سازمان اطلاعات سپاه استان
اصحاب قلم و رسانه و فعالان فضای مجازی استان اردبیل و جمعی از خبرنگاران با انتشار پیامی از دستگاه قضا و سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل بابت دستگیری گردانندگان یک کانال بی‌هویت تخریبگر قدردانی کردند.

پس از درج متن دستگیری ادمین خبری کانال عیان نیوز در صفحه این کانال تلگرامی که از خردادماه سال جاری با درج اخبار بی‌پایه و اساس سبب بدبینی علیه اشخاص حقیقی، مدیران، فعالان رسانه و فعالان سیاسی استان شده بود، جمعی از فعالان صفحات مجازی و افراد حقیقی که در این مدت مورد تخریب این کانال قراررگرفته بودند با انتشار پیامی از اقدامات پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه تقدیر و تشکر و حمایت کردند

در بخشی از این پیام آمده است: بدینوسیله ما فعالان رسانه‌های مجازی استان و جمعی از خبرنگاران که با هویت مشخص در فضای مجازی فعالیت داشته و با هجمه این کانال به افراد حقیقی و فعالان سیاسی موجی از تنفر به فضای مجازی در بین آحاد جامعه شکل یافته بود و شخصیت‌ها و پتانسل‌های استانی توسط این کانال با درج اخبار بی اساس و تهمت‌های واهی و بهتان‌های کلان مورد تخریب قرار می‌گرفت، از شناسایی و بازداشت این ادمین بنا به حجم گسترده شکایات واصله تقدیر ویژه می‌داریم.

همگان مستحضر هستند که فعالیت در قالب قوانین نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران باعث حفظ شان شهروندان و افزایش امنیت روحی جامعه شده و امر اطلاع رسانی را مورد وثوق قرار داده و دامن جامعه خبری را از چنین آفت‌هایی دور نگه خواهد داشت. برای رسیدن به این وضعیت مطلوب، چشمان تیزبین پاسداران گمنام امان زمان در سازمان اطلاعات سپاه باعث فراهم آوردن بستر مناسب فعالیت می‌شود.

شایان ذکر است در بامداد شب نهم دی با درج خبری در کانال عیان نیوز، دستگیری ادمین این کانال سیاه که آمد‌نیوز را الگوی خود قرار داده بود، اعلام گردید.

متن خبر درج شده در کانال به شرح زیر است

نهم دیماه

دستگیری ادمین عیان نیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه

حماسه ۹ دی‌ ماه سال ۸۸ نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد، در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

خداوند متعال را شاکریم که در سایه الطاف بی کرانش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از ادمین‌هایی که نسبت به بدبینی و ناامنی و جنگ روانی علیه مسئولین و مردم قدرشناس در کانالی با نام عیان نیوز فعالیت می‌نمودند طی یک عملیات گرفتار و دستگیر نمایند.

سابقا در تریبون‌های مختلف به کانال‌های بی نام و نشان که نسبت به ملتهب کردن فضای عمومی گام نهاده اند بار‌ها تذکرات جدی از ناحیه مراجع امنیتی و قضایی داده شده بود و اینک در روز حماسه شگفتی ساز ۹ دی با اقتدار اعلام می‌کنیم نیروی‌های سازمان اطلاعات سپاه قادر به شناسایی آنی مدیران این کانال‌های بی هویت در شبکه اجتماعی فیلترشده هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها