نماینده مردم گرگان و آق قلا در گفتگو با جام جم آنلاین:

اقدامات قابل قبولی در بخش زیربنایی نداشتیم

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به سیل سال گذشته گفت: در بخش های زیربنایی باز هم نتوانستیم اقدامات قابل قبولی که باعث جلوگیری از سیل های بزرگ شود انجام دهیم.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۴۴
اقدامات قابل قبولی در بخش زیربنایی نداشتیم

نورمحمد تربتی نژاد، در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به خسارات بسیاری که بارش های سال گذشته بر کشور وارد کرد گفت: خسارات ناشی از سیل و بارش به دو دسته تقسیم می شود، بخشی از خسارات مربوط به مدیریت این موضوع می شود مانند مدیریت آب سدها و...که در این بخش های مدیریتی وزیر نیرو اعلام کرده باید سدها را مدیریت کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه در این بخش نیاز به هزینه نیست و صرفا موضوع مدیریتی است می بایست مسئولان ذیربط موفق عمل کنند و اعمال مدیریت قوی برای کنترل سیلاب ها صورت گرفته و دولت قوی عمل کند.

نماینده مردم گرگان تاکید کرد اگر در این ارتباط خساراتی در پی بارش وارد شود غیر قابل بخشش است.

تربتی نژاد گفت: بخش دیگر خسارات مربوط به امکانات زیربنایی است که نیاز به منابع مالی بسیاری دارد، مانند لایروبی رودخانه ها. بخشی از آن در استان گلستان آغاز شده اما بودجه لازم در این ارتباط آنقدر نبوده که بتوان در تمام مناطق مورد نیاز لایروبی را انجام داد و به این ترتیب ممکن است در مناطق دیگر نیز شاهد سیلاب هایی باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی با ابراز امیدواری از اینکه با اعمال مدیریت قوی شاهد خسارات کمتری ناشی از وقوع سیلاب باشیم تصریح کرد: بنا به گفته وزیر نیرو در طی یکسال گذشته بیشتر معطوف به پرداخت خسارات بودیم، این در حالی است که در بخش های زیربنایی باز هم نتوانستیم اقدامات قابل قبولی که باعث جلوگیری از سیل های بزرگ شود انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها